Gravatar

#401 HelmerJ 15 år siden

Bare lige til de nye i tråden der ikke har gidet læse op, så henter jeg med glæde folk i Kolding og fragter dem til fest adressen, INDTIL SNAPSEN ÅBNES, der kan gives besked om ønsket afhentning
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#402 Skeloboy 15 år siden

Jeg tror vel der kommer en mail rundt til alle tilmeldte på et tidspunkt...med adresse, kontooplysninger, praktisk info og så'n
Gravatar

#403 Bony 15 år siden

Eftersom jeg er 12, så fylder jeg ikke meget mere end et par pakker kiks. Det er faktisk mere de guldøl jeg slæber med til turen der kommer til at fylde. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#404 MikkelHJ 15 år siden

Jeg synes, en Filmz Julefrokost er et utroligt godt initiativ, og jeg vil med glæde deltage.

Jeg sender en tilmeldingsmail i løbet af week-enden.

Brussel sprouts, zombies and dwarfs! Oh, my!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#405 davenport 15 år siden

Vi bliver efterhånden mange :)
(Se maillisten på gmail)

Konto nummer sendes om et øjeblik på mailen, så look out!
Prisen er 125,-
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#406 evermind 15 år siden

Det er fantastisk med tilslutningen i år. Glæder mig både til at gense jer fra sidste år og møde jer førstegangs. Og husk nu at spise godt med rosenkål ... I vil jo gerne være med i hulen, ikke?? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#407 elwood 15 år siden

The Insider Kommer også!

Det her blir årets Event!

Btw hvem er det nu lige Johnny er ikke så god til og huske folks "rigtige" navne.

Men jeg gætter på endnu en admin.

Damm det her blir fedt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#408 MOVIE1000 15 år siden

jeg regner med at få overtalt mine forældre
forresten er der andre som kommer fra esbjerg der skal med toget til kolding?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#409 johnny_newz 15 år siden

#407 Johnny er mig. :o)

Jeg er ikke så aktiv i trådene her, men jeg er medejer i Newz Media - som ejer en del af Filmz - og arbejder "bagved linierne" med bl.a. bannersalg, kontakt til filmselskaber (sammen med Rasmus), promovering af Filmz overfor eks. TV2 hvor det jo bl.a. er lykkes at få The Insider i med Star Trek, og senest; http://go.tv2.dk/video.php/id-25512003.html osv. osv.

Er officielt direktør for newz.dk og Filmz.

Vil med glæde fortælle Jer lidt mere om opsætningen på det hele - hvis det overhovedet er noget I gider høre om en sådan aften...

Glæder mig til at møde Jer - utroligt godt initiativ..!!

P.S.: Elsker i øvrigt rosenkål..
Gravatar

#410 davenport 15 år siden

Ha ha rosenkål... Der bliver kogt en grydefuld til de hungrende. ;)

Ellers har Helmer og jeg lige haft en lille snak omkring maden.
Vi påtænker at starte med forskelligt sild osv.
Så laver vi flæskesteg, frikadeller, leverpostej og æbleflæsk.
Og noget sødt til dessert.
Vi snakkede om at holde det rimeligt enkelt, men at der er meget, så alle kan få meget af hver ting. Lyder det ikke som en plan?
Nu er vi jo fra sydjylland, og har dermed vores traditionelle retter, men hvis der er andre ønsker så bare sig til.

Der kommer også en overraskelse!

Nytilmeldte: husk iøvrigt en gave til pakkeleg.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: