Gravatar

#131 Ericmase 12 år siden

wimmie (119) skrev:
Ruben kommer ikke :(

Woot?! :(
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#132 evermind 12 år siden

Sorryyyy, folks!! :S Har som bekendt ikke været så Filmz-aktiv i den senere tid, og fik først nys om julefrokosten, da afstemningen var overstået og datoen fastsat. Og min deltagelse netop dén weekend var fra starten dødsdømt.

Håber vi snart kan finde ud af noget Filmz-hygge igen; ... Selv om jeg ikke rigtig skriver her, savner jeg stadig jeres altid fantastiske selskab! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#133 evermind 12 år siden

Og alle med en hjerne kan i øvrigt tænke sig til, at JP3 til hver en tid trumfer den fejlbehæftede og i underkanten af middelmådige 2'er! Dét universelle faktum behøver jeg ikke være til stede for at cementere!! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#134 Kruse 12 år siden

En under-middel film (JP3) trumfer en middelmådig film (JP2)? That makes no sense! ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#135 TP-DK 12 år siden

Hmm hvad er bedst; en film om nogen der kidnapper T-Rexs unge for at hjælpe den, da de har fået medlidenhed med det menneskeædende rovdyr, og indeholder en scene hvor en tøs går Jackie Chan på dinosaurerne. Eller en film hvor en knægt bekæmper dinosaurer med røggranater, og en mand kommunikerer med dem ved at puste i et horn..

Muggen ost eller mælk med klumper?

"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#136 gi-jones 12 år siden

evermind (133) skrev:
Og alle med en hjerne kan i øvrigt tænke sig til, at JP3 til hver en tid trumfer den fejlbehæftede og i underkanten af middelmådige 2'er! Dét universelle faktum behøver jeg ikke være til stede for at cementere!! ;)
Desværre. Udeblivelse konstituerer overgivelse.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#137 evermind 12 år siden

Udeblivelse konstituerer din mor.
Gravatar

#138 elwood 12 år siden

Oh oh noo he didn't

/mm mmm

Snappy comeback!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#139 wimmie 12 år siden

evermind (137) skrev:
Udeblivelse konstituerer din mor.

Nå der er derfor du ikke kommer til julefrokosten...du har travlt med at "konstituere" Jonas's mor :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#140 elwood 12 år siden

wimmie et lille tip til pakkelegen, hvis du tager baby med så spiller du bare på mændenes følelser overfor den lille charmetrold, så er der ingen som tør tage fra dig, når de ser baby med de mest hjerteskærende bedene øjne, hver gang de prøve og tage fra dig.

Self. på nær Jonas som ville stjæle selv den sidste werthers echte fra en pensionist, hvis han gik hen og blev sliksulten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: