Gravatar

#141 wimmie 12 år siden

elwood (140) skrev:
wimmie et lille tip til pakkelegen, hvis du tager baby med så spiller du bare på mændenes følelser overfor den lille charmetrold, så er der ingen som tør tage fra dig, når de ser baby med de mest hjerteskærende bedene øjne, hver gang de prøve og tage fra dig.

Self. på nær Jonas som ville stjæle selv den sidste werthers echte fra en pensionist, hvis han gik hen og blev sliksulten.

God idé - så får jeg hende til at lave dette fjæs ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#142 evermind 12 år siden

#139 Der venter ham en ubehagelig overraskelse, når han på et tidspunkt skal præsenteres for min kæreste, lad mig sige det på dén måde ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#143 gi-jones 12 år siden

evermind (137) skrev:
Udeblivelse konstituerer din mor.
ja, jeg havde jo hørt at du havde fundet en sød pige, men var ikke klar over at du i den grad havde scoret opad.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#144 MOVIE1000 12 år siden

Jeg tror nu mere at Jonas laver denne grimasse når han ser Ruben sammen med hans mor, i den seng han lige havde brugt 2 dage på at samle.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#145 Wangsgaard 12 år siden

Bony er 95% sikker på han kommer!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#146 Kruse 12 år siden

Wangsgaard (145) skrev:
Bony er 95% sikker på han kommer!

Awesome!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#147 PredatorX 12 år siden

Jeg er lidt sløv i knolden, er 1. dec fastlagt?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#148 Collateral 12 år siden

PredatorX (147) skrev:
Jeg er lidt sløv i knolden, er 1. dec fastlagt?

Ja der er reserveret lokale til den første.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#149 PredatorX 12 år siden

Super, den skriver jeg i kalenderen. Hvem skal med fra Sjælland? - og hvor endte det med at være? hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#150 Collateral 12 år siden

PredatorX (149) skrev:
Super, den skriver jeg i kalenderen. Hvem skal med fra Sjælland? - og hvor endte det med at være? hehe
Noget der hedder C cafe i Fredericia. Adressen står i dokumentet Darklight opprettede på side 1 i tråden. Ved ikke hvilke sjællændere der skal med :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: