Hov, er jeg så røget på Predator X'es bil ifølge dokumentet sammen med Wangsgaard, Outbound Sith og DarkLight eller hvad?
:)
Det er også underordet om du står under Predator eller insider (som jo ikke ved om han kommer) da der nok skal være kørerlejlighed til dig :) Vi kan jo altid finde ud af hvem som kører med hvem eller om vi skal være i en stor bil :)
Men vi bliver vel nødtil at finde nogen relevante emner vi kan diskutere på vejen nu når vi ikke har vandfaldet Ruben med :) Eller også skal vi bare nyde stilheden....
Men vi bliver vel nødtil at finde nogen relevante emner vi kan diskutere på vejen nu når vi ikke har vandfaldet Ruben med :) Eller også skal vi bare nyde stilheden....
Heavy drinkers, lets get drinking!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Hehe nu husker i lige gi-jones er med så i ikke alle ender med og sidde stangstive ud på aften, well ikke alle sammen hvertfald.
Ærvligt jeg ikke kan være med, men den gamle kom allerede i starten af året og sagde jeg ikke sku resevere nogen aftaler den 1. Dec. så jeg kan ikke rigtig gøre noget, men håber på noget sommer halløj eller anden arrangement næste år.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, jeg skrev dig på, da du sagde at du gerne ville med... :)
Awesome! Tak. :)
Wangsgaard (186) skrev:
Hehe! :D
elwood (189) skrev:
Ærvligt jeg ikke kan være med, men den gamle kom allerede i starten af året og sagde jeg ikke sku resevere nogen aftaler den 1. Dec. så jeg kan ikke rigtig gøre noget, men håber på noget sommer halløj eller anden arrangement næste år.
Nu havde jeg lige glædet mig til at møde Jakob Stegelmanns super fan! :(
#181 Collateral 12 år siden
Ja det kunne være nemt :)
#182 DarkLight 12 år siden
Det bliver selvfølgelig dyrere og dårligere, men kan være nødvendigt.
#183 The Insider 12 år siden
#184 Ericmase 12 år siden
:)
#185 DarkLight 12 år siden
#186 Wangsgaard 12 år siden
Det er også underordet om du står under Predator eller insider (som jo ikke ved om han kommer) da der nok skal være kørerlejlighed til dig :) Vi kan jo altid finde ud af hvem som kører med hvem eller om vi skal være i en stor bil :)
#187 DarkLight 12 år siden
Heavy drinkers, lets get drinking!
#188 Wangsgaard 12 år siden
Men vi har jo en mindreårig med!!!
Når nu vi er ved emnet druk, hvis tur er det til at tage tequila med ?
#189 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#190 Ericmase 12 år siden
Awesome! Tak. :)
Hehe! :D
Nu havde jeg lige glædet mig til at møde Jakob Stegelmanns super fan! :(