Gravatar

#171 elwood 12 år siden

Så du har tilgivet dem for "parken" ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#172 The Insider 12 år siden

#171, kun fordi Robbie fik så ondt i maven!
War. War never changes.
Gravatar

#173 HelmerJ 12 år siden

Jeg kan ikke rigtigt binde an på madhold eller alkohold denne gang, har noget spejder juleting samme weekend
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#174 Ericmase 12 år siden

Jeg vil med i en bil!!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#175 Ericmase 12 år siden

The Insider (165) skrev:
Hvis jeg kommer, så kører jeg formentlig i bil, og så vil jeg kunne have tre andre med :-) (muuuuligvis fire). Take That-fællessang og Bourne-soundtracks FTW!

Hvis der bliver hørt Bourne-soundtracks er jeg squ da på!

Collateral (170) skrev:
Det er lidt noget vi mangler at aftale. Som sagt koster det ikke rigtig noget at låne stedet, men hvis vi skal handle ind til noget mad, er det jo ikke gratis. Er der nogen der vil stå for/har overblik over madindkøb og evt. madlavning. Der er et rigtig fint køkken derude og jeg tror der er service, alt efter hvor mange vi bliver, men ellers må vi købe nogle paptallerkner tænker jeg? Eller er det for træls at spise af?

Ok. Tak for info :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#176 DarkLight 12 år siden

Wangsgaard (168) skrev:
Håber du kommer og så må man jo tage i jokebussen, vi skal vel have mcd og brunsviger ?

Men er det ikke fjollet, at der er 2 biler fra sjælland, hvis PredatorX kan skaffe en bil, hvor vi nærmest alle kan være i?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#177 The Insider 12 år siden

Mine brunsvigerindkøb kommer til at fylde et par sæder...
War. War never changes.
Gravatar

#178 PredatorX 12 år siden

Hellere at brunsvigerne fylder sæderne, end at sæden fylder brunsvigerne.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#179 Collateral 12 år siden

The Insider (177) skrev:
Mine brunsvigerindkøb kommer til at fylde et par sæder...

Så ingen hindbærsnitter?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#180 DarkLight 12 år siden

Collateral (170) skrev:
Det er lidt noget vi mangler at aftale. Som sagt koster det ikke rigtig noget at låne stedet, men hvis vi skal handle ind til noget mad, er det jo ikke gratis. Er der nogen der vil stå for/har overblik over madindkøb og evt. madlavning. Der er et rigtig fint køkken derude og jeg tror der er service, alt efter hvor mange vi bliver, men ellers må vi købe nogle paptallerkner tænker jeg? Eller er det for træls at spise af?
´

Ellers må vi købe os fra det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: