Hvis jeg kommer, så kører jeg formentlig i bil, og så vil jeg kunne have tre andre med :-) (muuuuligvis fire). Take That-fællessang og Bourne-soundtracks FTW!
Hvis der bliver hørt Bourne-soundtracks er jeg squ da på!
Collateral (170) skrev:
Det er lidt noget vi mangler at aftale. Som sagt koster det ikke rigtig noget at låne stedet, men hvis vi skal handle ind til noget mad, er det jo ikke gratis. Er der nogen der vil stå for/har overblik over madindkøb og evt. madlavning. Der er et rigtig fint køkken derude og jeg tror der er service, alt efter hvor mange vi bliver, men ellers må vi købe nogle paptallerkner tænker jeg? Eller er det for træls at spise af?
Det er lidt noget vi mangler at aftale. Som sagt koster det ikke rigtig noget at låne stedet, men hvis vi skal handle ind til noget mad, er det jo ikke gratis. Er der nogen der vil stå for/har overblik over madindkøb og evt. madlavning. Der er et rigtig fint køkken derude og jeg tror der er service, alt efter hvor mange vi bliver, men ellers må vi købe nogle paptallerkner tænker jeg? Eller er det for træls at spise af?
´
Ellers må vi købe os fra det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#171 elwood 12 år siden
Så du har tilgivet dem for "parken" ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#172 The Insider 12 år siden
#173 HelmerJ 12 år siden
#174 Ericmase 12 år siden
#175 Ericmase 12 år siden
Hvis der bliver hørt Bourne-soundtracks er jeg squ da på!
Ok. Tak for info :)
#176 DarkLight 12 år siden
Men er det ikke fjollet, at der er 2 biler fra sjælland, hvis PredatorX kan skaffe en bil, hvor vi nærmest alle kan være i?
#177 The Insider 12 år siden
#178 PredatorX 12 år siden
#179 Collateral 12 år siden
Så ingen hindbærsnitter?
#180 DarkLight 12 år siden
Ellers må vi købe os fra det.