Skeloboy, Det er super, du gider stå for betalingen. Jeg går ud fra at du helst ikke vil lægge ud, så vi kunne evt smide konto nr i arket, og betale på forhånd? Og så lave et "Betalt" felt på deltagerlisten?
Helt sikkert! Men er det ok, hvis jeg lige venter med det?
vi kan godt spise af pap men når der nu er opvaskemaskine så er det jo ikke så slemt lige at gå ud engang i mellem og sætte en vask over.
Hvis vi skal spise af pap må det gerne være af hård plastik da de andre ikke holder til så meget :)
Ved ikke hvornår jokebussen er fremme men eller vil jeg gerne hjælpe med maden eller opvasken :)
Lad os bare benytte os af det der er. Som du selv siger er opvask jo ikke noget omfangsrigt projekt når vi har maskine til at gøre det meste af arbejdet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Ringede lige og spurgte. Har huset hele dagen (både lørdag og søndag i princippet) så jeg/vi kan komme derud når som helst det skulle være, hvilket bliver omkring 12 som tidligere aftalt. Der er bestik og tallerkner samt almindelige glas til 50 mennesker (hvilket er hvad der maximalt må være derude.) Vi kan få vinglas ovre fra et lokale der ligger i forlængelse af kirken hvis vi skal bruge det. Snapseglas skal vi altså selv have fundet.
#311 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#312 Skeloboy 12 år siden
Helt sikkert! Men er det ok, hvis jeg lige venter med det?
#313 Wangsgaard 12 år siden
Hvis vi skal spise af pap må det gerne være af hård plastik da de andre ikke holder til så meget :)
Ved ikke hvornår jokebussen er fremme men eller vil jeg gerne hjælpe med maden eller opvasken :)
#314 Outbound Sith 12 år siden
Vi må tvinge Johan til at stå op før kl. 12. :)
Fox Mulder
#315 Collateral 12 år siden
Lad os bare benytte os af det der er. Som du selv siger er opvask jo ikke noget omfangsrigt projekt når vi har maskine til at gøre det meste af arbejdet.
#316 Ericmase 12 år siden
Prisen lyder helt fint!
#317 PredatorX 12 år siden
#318 Ericmase 12 år siden
Awesome! :)
#319 elwood 12 år siden
Pokkers til bryllup, oh well next time.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#320 Ericmase 12 år siden
Rettet ;)