Skeloboy, Det er super, du gider stå for betalingen. Jeg går ud fra at du helst ikke vil lægge ud, så vi kunne evt smide konto nr i arket, og betale på forhånd? Og så lave et "Betalt" felt på deltagerlisten?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ringede lige og spurgte. Har huset hele dagen (både lørdag og søndag i princippet) så jeg/vi kan komme derud når som helst det skulle være, hvilket bliver omkring 12 som tidligere aftalt. Der er bestik og tallerkner samt almindelige glas til 50 mennesker (hvilket er hvad der maximalt må være derude.) Vi kan få vinglas ovre fra et lokale der ligger i forlængelse af kirken hvis vi skal bruge det. Snapseglas skal vi altså selv have fundet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#301 DarkLight 12 år siden
Oh god....
#302 DarkLight 12 år siden
Det er super, du gider stå for betalingen. Jeg går ud fra at du helst ikke vil lægge ud, så vi kunne evt smide konto nr i arket, og betale på forhånd? Og så lave et "Betalt" felt på deltagerlisten?
#303 wimmie 12 år siden
Jep, det eneste der står derinde er en seng og en rød hest...
#304 Collateral 12 år siden
Sry :/ En stue så!
Der er i øvrigt bestik derude skulle jeg mene. Og tallerkner sågar også. Ved dog ikke om vi der skal nøjes med pap for at spare opvasken eller?
#305 The Insider 12 år siden
#306 DarkLight 12 år siden
For sent! No take backsies! :)
Super! Jeg stemmer for vi bruger servicen derude. Jeg skal nok hjælpe med til opvask.
#307 DarkLight 12 år siden
#308 Collateral 12 år siden
Pas. Det ved jeg faktisk ikke hvor meget der er af.
Der er egentlig opvaskemaskine, så bliver nok ikke så slemt, men lidt skal jo nok tages i hånden.
#309 Collateral 12 år siden
#310 The Insider 12 år siden