Kan ikke se dig på dokumentet? Nice at du kommer ellers! :-)
Har tilmeldt mig på afstemnings listen på side 1, men kan sagtens have misset den endelige tilmelding hvis den har været et andet sted (synes ellers jeg forsøgte at finde den).
Neranders (343) skrev:
Er et smut forbi Herning en for stor omvej?
Næh ... kører bare over Viborg, så det finder vi nok ud af.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Kom nu ... de mindre søskende kan sagtens klare sig selv de 10 timer.
Haha!, spørg en enkelt gang mere. Kan være jeg er heldig så, ved bare mine forældre er ikk glade for at jeg skal til julefrokost med totalt fremmede, men hvis der skal beviser så viser jeg gerne billeder af Wimmie, Johan, Eric, Allan og alle dem fra filmz jeg er venner med på Facebook! Vil satme med!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har tilmeldt mig på afstemnings listen på side 1, men kan sagtens have misset den endelige tilmelding hvis den har været et andet sted (synes ellers jeg forsøgte at finde den).
#341 wimmie 12 år siden
Nice :D
#342 Ericmase 12 år siden
Kan ikke se dig på dokumentet? Nice at du kommer ellers! :-)
#343 Neranders 12 år siden
Er et smut forbi Herning en for stor omvej?
"That's rough, buddy."
#344 Collateral 12 år siden
Der findes muligvis stadig en bruger navngivet Jule-filmz eller noget i den dur? Var det ikke dig der oprettede den Winnie?
#345 Steffan Rasmussen 12 år siden
Næh ... kører bare over Viborg, så det finder vi nok ud af.
#346 Batsy 12 år siden
Damn.. hvis jeg havde kunnet, bor nemlig i mollerup, 16 km fra ørum cirka :(
#347 Steffan Rasmussen 12 år siden
Kom nu ... de mindre søskende kan sagtens klare sig selv de 10 timer.
#348 Steffan Rasmussen 12 år siden
Og nej ... jeg har ikke selv børn :-)
#349 Batsy 12 år siden
Haha!, spørg en enkelt gang mere. Kan være jeg er heldig så, ved bare mine forældre er ikk glade for at jeg skal til julefrokost med totalt fremmede, men hvis der skal beviser så viser jeg gerne billeder af Wimmie, Johan, Eric, Allan og alle dem fra filmz jeg er venner med på Facebook! Vil satme med!
#350 Kruse 12 år siden
https://docs.google.com/document/d/1iEc_S4gh97ytsA...