Gravatar

#351 tiany 12 år siden

Collateral (344) skrev:
Der findes muligvis stadig en bruger navngivet Jule-filmz eller noget i den dur? Var det ikke dig der oprettede den Winnie?

Det var mig... Skal nok se om jeg kan komme i tanken om password.
:D
Valar morghulis
Gravatar

#352 Ericmase 12 år siden

Batsy (349) skrev:
Haha!, spørg en enkelt gang mere. Kan være jeg er heldig så, ved bare mine forældre er ikk glade for at jeg skal til julefrokost med totalt fremmede, men hvis der skal beviser så viser jeg gerne billeder af Wimmie, Johan, Eric, Allan og alle dem fra filmz jeg er venner med på Facebook! Vil satme med!

Do it man! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#353 wimmie 12 år siden

Batsy (349) skrev:
Haha!, spørg en enkelt gang mere. Kan være jeg er heldig så, ved bare mine forældre er ikk glade for at jeg skal til julefrokost med totalt fremmede, men hvis der skal beviser så viser jeg gerne billeder af Wimmie, Johan, Eric, Allan og alle dem fra filmz jeg er venner med på Facebook! Vil satme med!

Er der ikke andre der kan babysitte dine søskende?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#354 Ericmase 12 år siden

Tænker præcis hvad Winnie tænker. Dude, vi vil have dig med!
Gravatar

#355 Outbound Sith 12 år siden

Wimmie og Ericmase = Bananer i pyjamas. ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#356 Ericmase 12 år siden

Outbound Sith (355) skrev:
Wimmie og Ericmase = Bananer i pyjamas. ;)

Sejeste figurer der eksisterer FTW! ;)
Gravatar

#357 Collateral 12 år siden

Så er der købt en pakkegave. Tager nok også lidt med der skal lues ud af samlingen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#358 Steffan Rasmussen 12 år siden

Collateral (357) skrev:
Så er der købt en pakkegave. Tager nok også lidt med der skal lues ud af samlingen.

Du behøver da ikke brænde det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#359 Collateral 12 år siden

Steffan Rasmussen (358) skrev:
Du behøver da ikke brænde det.

Nu ved du jo ikke hvad for film der er tale om! ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#360 evermind 12 år siden

Batsy (349) skrev:

Noooo, don't!! Så får du aldrig lov at tage nogen steder igen!! ;D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: