Gravatar

#381 Neranders 12 år siden

Steffan Rasmussen (380) skrev:
med opsamling af Neranders i Herning.

Apropo, jeg regner med, det vil være passende med nogle benzinpenge, når jeg nu er så priviligeret at få et lift. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#382 Steffan Rasmussen 12 år siden

Neranders (381) skrev:
Apropo, jeg regner med, det vil være passende med nogle benzinpenge, når jeg nu er så priviligeret at få et lift. :)

Det bliver lige 100 kr. --- Skal du egentligt med retur (kører jo tilbage om aftenen).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#383 Neranders 12 år siden

Steffan Rasmussen (382) skrev:
Det bliver lige 100 kr. --- Skal du egentligt med retur (kører jo tilbage om aftenen).

100 kr. per vej eller tur/retur? Jeg er en forholdsvis fattig studerende, og kan se jeg kan komme med tog tur/retur for 150 kr.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#384 Steffan Rasmussen 12 år siden

Neranders (383) skrev:
100 kr. per vej eller tur/retur? Jeg er en forholdsvis fattig studerende, og kan se jeg kan komme med tog tur/retur for 150 kr.

100 kr. er tur/retur ... skal du kun den ene vej er det en flad 50'er. Og det er selvfølgelig med kørsel til døren :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#385 Neranders 12 år siden

Steffan Rasmussen (384) skrev:
100 kr. er tur/retur ... skal du kun den ene vej er det en flad 50'er. Og det er selvfølgelig med kørsel til døren :-)

Jamen så tager jeg en tur/retur til 100 kr. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#386 tiany 12 år siden

Jeg kan se, at jeg ikke kan få julefrokosten til at passe ind i mit december program, så jeg må desværre melde fra.

Men jeg håber I får en hyggelig aften og så vender jeg forhåbentlig tilbage næste år.
Valar morghulis
Gravatar

#387 gi-jones 12 år siden

tiany (386) skrev:
Jeg kan se, at jeg ikke kan få julefrokosten til at passe ind i mit december program, så jeg må desværre melde fra.

Men jeg håber I får en hyggelig aften og så vender jeg forhåbentlig tilbage næste år.
Undskyldning ikke accepteret. Vi glæder os til at se dig :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#388 Kruse 12 år siden

Når nu hverken Evermind eller Tiany kan komme til julefrokosten, hvem skal gi-jones så komme i højlydt diskussion med?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#389 The Insider 12 år siden

Mig. MuhahahahahaHAHAHAHAHAHA!!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#390 elwood 12 år siden

Btw. gi-jones jeg tænker vel du filmer alle herlighederne med dit nye RED 8-)

Så vi kan få den hel rigtige Julefrokosten
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: