Så er der blevet lagt timer ind lørdag eftermiddag den 1. december. Nå, må lige revurdere min deltagelse omend, jeg regner ikke med at det ændrer meget andet end transportplanerne lidt med Steffan Rasmussen (medmindre han vil have det fint med at samle mig op kl. 16).
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
jeg modtager betaling...men skal lige over den første november...fordi jeg har sat en masse penge til side på en konto, og de bliver flyttet den 1. november :)
Så er der blevet lagt timer ind lørdag eftermiddag den 1. december. Nå, må lige revurdere min deltagelse omend, jeg regner ikke med at det ændrer meget andet end transportplanerne lidt med Steffan Rasmussen (medmindre han vil have det fint med at samle mig op kl. 16).
Det ved jeg såmænd ikke. Hvordan ser tidsplanen for selve dagen ud? Findes der en sådan?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#391 gi-jones 12 år siden
#392 HelmerJ 12 år siden
#393 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#394 wimmie 12 år siden
Hehe :p
#395 Neranders 12 år siden
"That's rough, buddy."
#396 gi-jones 12 år siden
#397 HelmerJ 12 år siden
#398 Skeloboy 12 år siden
#399 gi-jones 12 år siden
#400 Steffan Rasmussen 12 år siden
Det ved jeg såmænd ikke. Hvordan ser tidsplanen for selve dagen ud? Findes der en sådan?