Gravatar

#401 Collateral 12 år siden

Steffan Rasmussen (400) skrev:
Neranders (395) skrev:
F*CK OG PIS OG PAPIR!

Så er der blevet lagt timer ind lørdag eftermiddag den 1. december. Nå, må lige revurdere min deltagelse omend, jeg regner ikke med at det ændrer meget andet end transportplanerne lidt med Steffan Rasmussen (medmindre han vil have det fint med at samle mig op kl. 16).

Det ved jeg såmænd ikke. Hvordan ser tidsplanen for selve dagen ud? Findes der en sådan?

Jeg er der fra middag, men hvornår folk i øvrigt dukker op ved jeg ikke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#402 Skeloboy 12 år siden

Er der også fra middag :)

Men altså, maden er vel færdig omkring kl. 18
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#403 Steffan Rasmussen 12 år siden

Hmmm ... det bliver nok lidt presset når jeg skal levere frikadellerne.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#404 Steffan Rasmussen 12 år siden

Hvordan ligger landet ang. anlæg (musik/TV/DVD), hvis jeg nu skulle finde på at lave lidt filmquiz (Hvilket jeg nok gør.)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#405 Neranders 12 år siden

Steffan Rasmussen (403) skrev:
Hmmm ... det bliver nok lidt presset når jeg skal levere frikadellerne.

Ja, det var også lidt min tanke, at det ikke kommer til at passe helt så godt. Kan du skrive et tidspunkt, hvor du regner med at kunne være i Herning, så kan jeg lige vurdere, om jeg springer noget af undervisningen over, eller om jeg blot tager toget.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#406 Collateral 12 år siden

Steffan Rasmussen (404) skrev:
Hvordan ligger landet ang. anlæg (musik/TV/DVD), hvis jeg nu skulle finde på at lave lidt filmquiz (Hvilket jeg nok gør.)

Der er ikke noget på stedet. Jeg regner med at tage et sæt højttalere med og sætte dem til en bærbar så vi kan få lidt baggrundsmusik. Ved ikke om du kan lave quiz via en bærbar?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#407 Steffan Rasmussen 12 år siden

Collateral (406) skrev:
Der er ikke noget på stedet. Jeg regner med at tage et sæt højttalere med og sætte dem til en bærbar så vi kan få lidt baggrundsmusik. Ved ikke om du kan lave quiz via en bærbar?

Laver bare spørgsmål. Ville bare være klar over om der var mulighed for lydrunde/videorunde.
Gravatar

#408 Collateral 12 år siden

Steffan Rasmussen (407) skrev:
Laver bare spørgsmål. Ville bare være klar over om der var mulighed for lydrunde/videorunde.

Lydrunde kan jo i hvert fald fint lade sig gøre.
Gravatar

#409 Steffan Rasmussen 12 år siden

Neranders (405) skrev:
Ja, det var også lidt min tanke, at det ikke kommer til at passe helt så godt. Kan du skrive et tidspunkt, hvor du regner med at kunne være i Herning, så kan jeg lige vurdere, om jeg springer noget af undervisningen over, eller om jeg blot tager toget.

Planen var at tage fra Nørresundby omkring middagstid. Så ville jeg vel være i Herning 13.30-14.00
Gravatar

#410 Neranders 12 år siden

Steffan Rasmussen (409) skrev:
Planen var at tage fra Nørresundby omkring middagstid. Så ville jeg vel være i Herning 13.30-14.00

Det tror jeg godt kan gå, men jeg følger lige op på det.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: