Gravatar

#441 The Insider 12 år siden

KUN Juan Mata!
War. War never changes.
Gravatar

#442 PredatorX 12 år siden

Der er ikke noget i vejen med at være i kontakt med sin feminine side Mr. Insider.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#443 Wangsgaard 12 år siden

Hvad er tidsplanen for jokebussen ?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#444 The Insider 12 år siden

Dunno... Hvornår præcis på dagen forestiller folk sig, at man skal komme? Jeg tror i øvrigt, at vi lander på ca. 150 kroner pr. mand tur/retur mht. benzin og brobizz, men jeg vender lige tilbage!
War. War never changes.
Gravatar

#445 Outbound Sith 12 år siden

Er det inkl. brunsviger og nuggets?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#446 The Insider 12 år siden

Det er formentlig inklusive et udsøgt brunsviger-slice, yes! Mht. nuggets sørger jeg naturligvis for transporten til McD ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#447 MOVIE1000 12 år siden

Well min mor har presset mig til at deltage :) Der er købt snøfler og en pakkelegs gave. Kan jeg bruge snøfler som betaling eller skal jeg overfør dem?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#448 Ericmase 12 år siden

MOVIE1000 (447) skrev:
Well min mor har presset mig til at deltage :) Der er købt snøfler og en pakkelegs gave. Kan jeg bruge snøfler som betaling eller skal jeg overfør dem?

Fedt at du kommer! Glæder mig mere og mere! :-D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#449 gi-jones 12 år siden

MOVIE1000 (447) skrev:
Er det simpelthen nødvendigt med pres fra mor? Andre plejer at have problemer med at overtale deres :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#450 Collateral 12 år siden

MOVIE1000 (447) skrev:

Godt arbejde af mutti! Sådan skal det være :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: