Nadia, Thomas, Eric og Elisa - husk at lægge 150 dask til side for rejsen, og det inkluderer brobizz og benzin tur/retur. Jeg giver nok et par slices brunsviger, når vi kører igennem Nyborg ;-)
Jeg prøver om jeg kan låne en bil så vi kan handle ind og slippe for slæberi. Finder nok ikke ud af om det er noget jeg kan før på dagen. Har en meget ubeslutsom mor. Uanset hvad er jeg derinde omkring middag, som sagt, hvornår kommer folk i øvrigt?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Nadia, Thomas, Eric og Elisa - husk at lægge 150 dask til side for rejsen, og det inkluderer brobizz og benzin tur/retur. Jeg giver nok et par slices brunsviger, når vi kører igennem Nyborg ;-)
Jeg begynder at lægge 8,50 kr til side hver dag indtil det går løs!
#451 MOVIE1000 12 år siden
#452 DarkLight 12 år siden
#453 The Insider 12 år siden
#454 Collateral 12 år siden
#455 The Insider 12 år siden
#456 Collateral 12 år siden
Jeg er der, som sagt, fra middag. Så der KAN man begynde at komme. Så bliver man muligvis sat til at hjælpe med indkøb, madlavning eller andet dog.
#457 gi-jones 12 år siden
#458 The Insider 12 år siden
#459 The Insider 12 år siden
#460 Wangsgaard 12 år siden
Jeg begynder at lægge 8,50 kr til side hver dag indtil det går løs!