Gravatar

#461 The Insider 12 år siden

Sååååååådan!
War. War never changes.
Gravatar

#462 DarkLight 12 år siden

The Insider (453) skrev:
Feeeeeedt!

Nadia, Thomas, Eric og Elisa - husk at lægge 150 dask til side for rejsen, og det inkluderer brobizz og benzin tur/retur. Jeg giver nok et par slices brunsviger, når vi kører igennem Nyborg ;-)

Jeg anbefaler følgebilen tager samme rute! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#463 Steffan Rasmussen 12 år siden

Lige en update til Neranders ... Der er sket en ændring i mine planer, så i stedet for at køre nordpå samme aften, så kører jeg til Sønderborg for at besøge noget familie om søndagen. Så derfor kan du ikke køre med tilbage til Herning lørdag aften. jeg kan stadig godt hente dig i Herning om lørdagen omkring 13.30-14.00. Og det koster nu gratis.

Meld lige tilbage hvad du har af planer.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#464 gi-jones 12 år siden

Jeg har også stadig mulighed for at tage nogen med til/fra Århus og alt hvad der ca. ligger i midten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#465 MOVIE1000 12 år siden

gi-jones (464) skrev:
Jeg har også stadig mulighed for at tage nogen med til/fra Århus og alt hvad der ca. ligger i midten.

Ligger Esbjerg i midten?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#466 wimmie 12 år siden

MOVIE1000 (465) skrev:
Ligger Esbjerg i midten?

Sådan cirka ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#467 gi-jones 12 år siden

MOVIE1000 (465) skrev:
igger Esbjerg i midten?
Ahh, ikke helt. Men hvis du er i Fredericia/Middelfart på et fornuftigt tidspunkt kan vi måske snakke om det.
Gravatar

#468 MOVIE1000 12 år siden

gi-jones (467) skrev:
Ahh, ikke helt. Men hvis du er i Fredericia/Middelfart på et fornuftigt tidspunkt kan vi måske snakke om det.

kunne jo godt være. Jeg ved jo ikke hvordan du kører ;) Tror bare jeg går fra stationen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#469 gi-jones 12 år siden

Heh, nå ja. Havde glemt at vi er i Fredericia i år. Godt du sagde det - ellers var jeg sikkert kørt ud til Wimmie's gamle hus :-)
Gravatar

#470 Skeloboy 12 år siden

Så kom der flere penge!

Nu mangler der fra:

Neranders
Davenport
M1K
Bony
Michael Andersen
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: