#70 - Så skal jeg lige se et billede af pigebarnet først. Medmindre det er Sigourney du snakker om at date, for hende ved jeg nogenlunde hvordan ser ud :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#70 - Så skal jeg lige se et billede af pigebarnet først. Medmindre det er Sigourney du snakker om at date, for hende ved jeg nogenlunde hvordan ser ud :)
Så fik jeg byttet LOST sæson 4 og brugt mit gavekort. Resultatet blev:
* Flammen og Citronen (med masser af ekstramateriale, så det ud til) * To Verdener * Half Nelson (nogen der kender den? den set go' ud) * The Wrestler * Ace Ventura 1+2 * Schindler's Liste * Benjamin Buttons Forunderlige Liv
* Grand Theft Auto: Chinatown Wars (NintendoDS spil)
Jeg har endnu ikke set The Wrestler, Half Nelson og Flammen og Citronen, så dem er jeg ret spændt på.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#71 Åkepool 15 år siden
#72 tiany 15 år siden
Hun er da ikke helt grim, men kunne være kønnere:
Billede 1
Billede 2
#73 MuManden 15 år siden
Hehe, det du siger til os er at hun ligner et helt almindelig menneske og ikke en alien?
#74 tiany 15 år siden
Jep :)
Nu ved jeg jo ikke hvilke kriterier Åkepool har for at ville på date med hende - om hun skal være Megan Fox eller mere naturlig.
#75 Riqon 15 år siden
* Flammen og Citronen (med masser af ekstramateriale, så det ud til)
* To Verdener
* Half Nelson (nogen der kender den? den set go' ud)
* The Wrestler
* Ace Ventura 1+2
* Schindler's Liste
* Benjamin Buttons Forunderlige Liv
* Grand Theft Auto: Chinatown Wars (NintendoDS spil)
Jeg har endnu ikke set The Wrestler, Half Nelson og Flammen og Citronen, så dem er jeg ret spændt på.
#76 Åkepool 15 år siden
Og som du skriver, så er hun hverken eller, men et stort plus er jo at hun er Ripleys datter :)
Og megan Fox er en klovn, og så kan hun være nok så lækker, når man er så tåbeagtig, så mister man det lækre i mine øjne.