Watchmen (dvd) - Byttes til BD Slumdog Millionere (dvd) - Byttes til BD Kill Bill 2 (dvd) - Byttes til BD Sin City (dvd) - Byttes til BD
Sin city (BD) Kill bill 2 (BD) Batman Arkham Asylum xbox 360 kokke forklæde til køkkenet Den skaldede koks nye kogebog Gavekort 2 håndklæder Vin oplukker
Som tidligere skrevet, så giver vi ikke så mange julegaver i min familie, og jeg fik absolut intet filmrelateret, men derimod lidt penge og lidt til spisebordet:
Store og små glas-skåle Store og små hvide porcelænsskåle Et kæmpestort ildfast-/serverings-fad Vinkaraffel
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
tak for rådet :). Jeg har også valgt at beholde boksen. Blake Edwards Pink Panther film er altid gode at have og så er de jo også film-komedie historie efterhånden.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
4 Eva Trio Bourgogne glas (har nu til at kunne byde 6 til middag med rødvin) 2 Eva Trio Riesling glas Signeret udgave af Jamie's America Det kolosale menneske Et super lækkert salt/peber sæt med Peugeot kværn
#61 filmz-Narniabæver 15 år siden
Rejsen til Amerika I & II box
Landet For Længe Siden I & II box
Watchmen
#62 knipsknips 15 år siden
Slumdog Millionere (dvd) - Byttes til BD
Kill Bill 2 (dvd) - Byttes til BD
Sin City (dvd) - Byttes til BD
Sin city (BD)
Kill bill 2 (BD)
Batman Arkham Asylum xbox 360
kokke forklæde til køkkenet
Den skaldede koks nye kogebog
Gavekort
2 håndklæder
Vin oplukker
Rigtig goe gave faktisk :D
#63 Collateral 15 år siden
#64 dyg 15 år siden
Store og små glas-skåle
Store og små hvide porcelænsskåle
Et kæmpestort ildfast-/serverings-fad
Vinkaraffel
#65 Takfornu 15 år siden
Mini Digital Ramme
Meditations CD
Hjemmebag
og en enkelt filmrelateret ting
The Untouchables BD
#66 Twister 15 år siden
tak for rådet :). Jeg har også valgt at beholde boksen. Blake Edwards Pink Panther film er altid gode at have og så er de jo også film-komedie historie efterhånden.
#67 cyberzed 15 år siden
2 Eva Trio Riesling glas
Signeret udgave af Jamie's America
Det kolosale menneske
Et super lækkert salt/peber sæt med Peugeot kværn
#68 filmz-Bruce 15 år siden
Forkælede møgunge
#69 Åkepool 15 år siden
#70 filmz-Bruce 15 år siden