Gravatar

#31 Benway 17 år siden

#28 Jeg stemt på 799 titler, så det er vist ikke specielt flere end en del andre i tråden her. Det er dog ret tit, at jeg glemme at rate en film, jeg har set.

Du kan se dine imdb stemmer ved at trykke My Movies, og så Vote History.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#32 HonoDelLoce 17 år siden

Amistad (1997)
Eddie Murphy Delirious (1983) (TV)
Heat (1995)
Memento (2000)
Robin Williams: Live on Broadway (2002) (TV)
The Usual Suspects (1995)
Zodiac (2007/I)

Det er dem der har fået topkarakterer hos mig indtil videre, men nu har jeg heller ikke noget egentlig system for hvornår jeg smutter ind og stemmer på en film.. Det er mest bare ved almindelig IMcB-cruising, hvor jeg så falder over en film, jeg ikke har rated.. Hvis jeg gik hardcore til sagen ville der nok komme nogle flere på listen :)

EDIT: Til gengæld kan jeg se, at jeg næsten aldrig giver lave karakterer.. Og det er selvom at jeg mener at kan stå ved alle mine givne karakterer.. Jeg glemmer åbenbart at rate dem, jeg ikke kan lide :D På den anden side - hvorfor bruge mere tid på en film, man ikke kan lide :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 filmz-jonasgr 17 år siden

Closer
Donnie Darko
Jaws
Juno
Lawrence of Arabia
Mulholland Dr.
North by Northwest
Zodiac

Men jeg mangler så også at vurdere 500+ film. Der er en masse andre film jeg godt kunne give 10, men jeg venter indtil jeg får set dem igen. Dr. Zhivago og Godfather er to film jeg er ret sikker på vil få 10 når jeg igen får dem set igen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#34 filt 17 år siden

#27, eller også ser du bare rigtig gode film. :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#35 Benway 17 år siden

#34 Det var selvfølgelig også en mulighed. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#36 filmz-jonasgr 17 år siden

Det skulle da også være mærkeligt hvis ikke der er lavet mindst en håndfuld mesterværker, alt andet ville da være deprimerende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#37 mr gaijin 17 år siden

Jeg har i lang tid gemt 10eren til de absolut bedste film. Men efterhånden er jeg blevet lidt mere rundhåndet. Hvis en film giver mig en unik oplevelse, og hvis den har påvirker mig stærkt følelsesmæssigt eller tankemæssigt, så er jeg ikke bleg for at inkludere den i toppen.

Så ud af de 1653 titler, jeg har givet karakterer til, har 43 fået en 10er. Midt udgangspunkt er, at der må være i gennemsnit en film om året, der fortjener en 10er. Så jeg mangler stadig at finde cirka 60 til :)

Her er mine 10ere:
2001: A Space Odyssey
2046

All or Nothing
Late Spring
Barry Lyndon
A Bout de Souffle
Twin Peaks
Future Boy Conan
The Good, the Bad & the Ugly
Cache
Blood is Drying
Chungking Express
Nobody Knows
Les Enfants du Paradis
The Leopard
Moonlight Whispers
The Gold Rush
Grizzly Man
Ikiru
Jeder für sich und Gott gegen alle
Joze, the Tiger and the Fish
M
Metropolis
Mulholland Drive
The Human Condition
I Was Born, but...
Paris, Texas
The 400 Blows
Raging Bull
The Life of Oharu
Spirited Away
Seppuku
Seven Samurai
Solaris
Woman in the Dunes
Tokyo Twilight
Tokyo Story
Trois Couleurs: Bleu
Trois Couleurs: Rouge
Floating Weeds
Vivre sa Vie
Three Times
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: