Tror det eneste jeg kan kommer ind på i denne sektion er at jeg arbejder med Mie Sejer Hansen fra Team Tvis Holstebro, og til firmafesterne er hendes kæreste med, spiller på herre holdet derude. (Til håndbold sagaen har jeg gået på skole med Sara Hansen, og parallel klasse med hendes lillebror, damn jeg er langt ude for at finde nogen) :)
Har spist morgenmad med Dodo and the dodos, spist morgenmad med Lasse og Mathilde den gang vi havde hotel, samt smalltalket med Richard Boone og Etta Cameron
Ikke så meget film over det men de var det lidt i stil med andre :)
Min fars fætter er Morten Remar fra back 2 Back, har kun mødt ham et par gange.. Senest til min farfars begravelse for nogle få år tilbage. Udover det har jeg set Anja Andersen holde i sin bil(vi holdte lige ved siden af) foran Blockbuster i Slagelse sammen med en lyshåret kvinde. Har faktisk set hende 2 gange der nede ved Blockbuster men anden gang var kun et glimt. har været på Christiansborg i forbindelse med skolen og mødte B.la Naser Khader og nogle andre jeg ikke lige kan huske. Ellers kan jeg ikke lige huske andre "berømtheder" som jeg kender/har mødt.
Jeg kender desværre ikke rigtigt nogle superstars, møder tit forbindelse med mit arbejde en del kendisser, men ikke nogen man rigtigt snakker eller laver skandaler i byen med, kun folk man lige hilser på. En af mine kammerater har været med i Spin City og Law and Order - så han må være den mest kendte jeg kender :) Så har jeg også mødt manden her.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nå ja, jeg har også set Camilla Andersen halv-nøgen liggende på Christiansminde strand i Svendborg sammen med en hel del andre halv-nøgne håndboldpiger (dem kan jeg bare ikke huske hvad hedder)
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Jeg kender så ikke så mange kendte, men min oldemors fætters søn er tidligere Jeopardy-vært Søren Kaster... Wooooow ;) Ellers er der vist ikke rigtig andre kendte, udover at jeg og min mor kender tidligere AB-, B.93-, FCK-, FC Nordsjælland-træner Christian Andersen personligt... Heller ikke det helt store!!
#41 cyberzed 20 år siden
Har spist morgenmad med Dodo and the dodos, spist morgenmad med Lasse og Mathilde den gang vi havde hotel, samt smalltalket med Richard Boone og Etta Cameron
Ikke så meget film over det men de var det lidt i stil med andre :)
#42 filmz-Bruce 20 år siden
#43 filmz-Dennis 20 år siden
Jeg er i familie med Per Pallesen (har dog aldrig mødt ham).
Har hilst på Jonathan Taylor Thomas i elevatoren i NYSE i 1995.
Har ligget på børneafd. med min søn, på RAS, sammen med Ruben Bagger.
Det er sku store sager der er sket i mit liv ;-)
#44 Bohemian 20 år siden
Udover det har jeg set Anja Andersen holde i sin bil(vi holdte lige ved siden af) foran Blockbuster i Slagelse sammen med en lyshåret kvinde.
Har faktisk set hende 2 gange der nede ved Blockbuster men anden gang var kun et glimt.
har været på Christiansborg i forbindelse med skolen og mødte B.la Naser Khader og nogle andre jeg ikke lige kan huske.
Ellers kan jeg ikke lige huske andre "berømtheder" som jeg kender/har mødt.
#45 filmz-vassago 20 år siden
#46 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#47 filmz-vassago 20 år siden
#48 danschier.dk 20 år siden
#49 Slettet Bruger [2467377972] 20 år siden
Ellers er der vist ikke rigtig andre kendte, udover at jeg og min mor kender tidligere AB-, B.93-, FCK-, FC Nordsjælland-træner Christian Andersen personligt... Heller ikke det helt store!!
#50 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com