Nogle gode venner kender "Kims onde storebror Jørgen", som jeg har mødt et par gange... Så er nogle gamle naboers datter Line Kruse, har jeg dog ikke mødt. Så kender jeg hendes far rimeligt godt, Søren Kruse, som er Dronningens økonomichef ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Kan ikke selv komme i tanke om nogen kendte, kender nogle kendte dj's som spiller rundt omkring i jylland.. Ellers er en af mine gode veninder, nice til Henrik Sartou, ham Teaterinstruktøren - som dødede for nylig, hvis der da er nogen som kender det navn :) Og nåja, jeg kender da også en af dem fra Se&Hør, nøgenmodelen Linda ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
En af mine nærmeste venner er MC Meller fra Mad Comix... jeg har engang skrevet sammen med Persille Ingerslev... jeg kender David Bertelsen (Hodja fra Pjort), skønt det er længe siden, vi sidst snakkede... kan ikke lige komme i tanker om flere.
Jo, så er der jo også min eks, som undertiden spreder i Rapport. Dvs. jeg snakker ikke med hende længere, men jeg synes nu, det var meget skægt, da jeg fandt ud af det, hehe... (lidt i retning af "ah, jeg HAVDE nok på fornemmelsen, at der ikke var noget ekslusivt i min adgang til de zoner...")
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har været ven med Michael Schøtt og Jakob Wilson (stand-up komikere) op igennem folkeskolen og HTX... men tættere kommer jeg sq heller ikke på stjernerne. Godt det samme...de er vel mennesker som os andre.
#31 Zelle 20 år siden
Så er nogle gamle naboers datter Line Kruse, har jeg dog ikke mødt. Så kender jeg hendes far rimeligt godt, Søren Kruse, som er Dronningens økonomichef ;D
#32 filmz-herskegut 20 år siden
Ellers er en af mine gode veninder, nice til Henrik Sartou, ham Teaterinstruktøren - som dødede for nylig, hvis der da er nogen som kender det navn :)
Og nåja, jeg kender da også en af dem fra Se&Hør, nøgenmodelen Linda ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#33 davenport 20 år siden
#34 evermind 20 år siden
Jo, så er der jo også min eks, som undertiden spreder i Rapport. Dvs. jeg snakker ikke med hende længere, men jeg synes nu, det var meget skægt, da jeg fandt ud af det, hehe... (lidt i retning af "ah, jeg HAVDE nok på fornemmelsen, at der ikke var noget ekslusivt i min adgang til de zoner...")
#35 davenport 20 år siden
#36 evermind 20 år siden
#37 davenport 20 år siden
Kom nu evermind, vi vil se hvad du har hakket i... Hæ hæ :)
#38 evermind 20 år siden
#39 davenport 20 år siden
#40 20 år siden