Det har tit undret mig, at når der bliver snakket om kendte danskere herinde, så popper der nogen op, der kender vedkommende. Det tætteste jeg kommer, er at en af mine venners storebror er Anders W. Berthelsen. (Jeg har dog aldrig mødt ham)
Hvem kender i? Jeg kan bla. huske, at der var en der kendte Casper Christensen og hende fra det nye M!
Man kan så sige at man er tæt på dem fra filmz.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kender ikke direkte nogle kendte.. Min søster gik i klasse med Jens Okkings sønner engang i folkeskolen og jeg var nede forbi hans hus et par gange.
Ellers tror jeg primært jeg kender wannabe kendte, bl.a. en der har været med i M! ved navn Sara, som også har været med i et eller andet boligprogram på TV3.
Så kender/kendte jeg en stripper/nøgenmodel ved navn Charlotte som bl.a. har optrådt et par gange i Ekstra Bladet og Se & Hør.
Musik kendte: Min kusine er (har været?) gift med ham guleroden fra Cartoons.... En anden af mine kusiner er gift med guitaristen fra TV2.
Musik/film kendte: Min onkel har opført børneteater, og har kendt Uffe Rørbæk (Ja, ham fra De Nattergale). En dag jeg besøgte min onkel, kom Uffe lige forbi med familien, til en kop kaffe. Så jeg har mødt Uffe Rørbæk privat. :)
#1 davenport 20 år siden
Det tætteste jeg kommer, er at en af mine venners storebror er Anders W. Berthelsen. (Jeg har dog aldrig mødt ham)
Hvem kender i?
Jeg kan bla. huske, at der var en der kendte Casper Christensen og hende fra det nye M!
Man kan så sige at man er tæt på dem fra filmz.. ;)
#2 filmz-Kadann 20 år siden
Ellers tror jeg primært jeg kender wannabe kendte, bl.a. en der har været med i M! ved navn Sara, som også har været med i et eller andet boligprogram på TV3.
Så kender/kendte jeg en stripper/nøgenmodel ved navn Charlotte som bl.a. har optrådt et par gange i Ekstra Bladet og Se & Hør.
Men.. det er vist også det, tror jeg. :)
#3 Popeye 20 år siden
Min kusine er (har været?) gift med ham guleroden fra Cartoons....
En anden af mine kusiner er gift med guitaristen fra TV2.
Musik/film kendte:
Min onkel har opført børneteater, og har kendt Uffe Rørbæk (Ja, ham fra De Nattergale). En dag jeg besøgte min onkel, kom Uffe lige forbi med familien, til en kop kaffe. Så jeg har mødt Uffe Rørbæk privat. :)
Kender dog ikke rigtig nogen fra filmverden.
#4 davenport 20 år siden
#5 inflector 20 år siden
#6 filmz-Bruce 20 år siden
Nå ja og Springsteen overnattede sidst han var i København!
#7 Michael Andersen 20 år siden
#8 maniac 20 år siden
#9 filmz-Bruce 20 år siden
#10 Michael Andersen 20 år siden