Gravatar

#11 Michael Andersen 20 år siden

#9 That's the spirit ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12 Spanner 20 år siden

Jeg har engang skrevet på samme forum som Michael Andersen, hvis søster var med i Big Brother 2
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 elwood 20 år siden

jeg har engang skrevet på samme forum som Spanner, som skrev på samme forum, som Michael Andersen, hvis søster var med i Big Brother 2.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 chronaden 20 år siden

min fasters gamle hund var hunden emil fra the julekalender (den hed også emil irl), og jeg sov ved siden af den da jeg var lille :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#15 elwood 20 år siden

min vens Folkevogns bus er på coveret til Basix debut cd hehe, ikke Basix der er sejt det min vens Folkevognsbus.

det også den vi køre i når vi skal i biffen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 filmz-yoshimura 20 år siden

Jeg kender Christian Grønvall (fra bl.a. Mørkeleg og De Udvalgte), og jeg har trænet sammen med Lars Brygmann, inden han blev så kendt, at han måtte på farten konstant og ikke havde tid til at pleje sunde fritidsinteresser såsom aikido.

Jeg har faktisk også undervist Henrik Balling (fra Gangway), da han gik på vores begynderhold, og så har min kæreste trænet aikido med Stefan Sauk (svensk skuespiller fra bla. Hotet og Rånarna), da hun boede i Stockholm.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#17 filmz-Koenig 20 år siden

Jeg har engang været ude og spise fødselsdagsboller hos Tonje Kjærgaard (hende håndboldspilleren dér). Desuden har jeg i et IC3 tog snakket med Carl Quist Møller (ham der har lavet jungledyret hugo). Desuden er en af mine venner i en familie af kendte, hendes far er guitarist i Zididada, hendes morfar var ham tryllekunstneren som Rune Klan var inspireret af (kan ikke huske hans navn). Og resten af hendes familie sidder vist inde ved TV2 og styrer en del! Men de er jo ikke kendte.. hendes fætter er vist nok Palle Strøm
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#18 MadMartigan 20 år siden

Jeg har hilst på Rikke Solberg (hende håndboldspilleren dér) i brændert, med en Mickey Mouse hånd på... (hun er virkelig arogant)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 20 år siden

Nåeh, jamen jeg har da også hilst på Camilla Andersen og Mia Hundvin til en eller anden metal-koncert inde i Pumpehuset, og så hilste jeg på Dan Eggen (ex. Brøndby-spiller) på Stengade 30, da jeg var inde og høre Cradle of Filth.

Og så har jeg hilst på Terry Pratchett (forfatter/Discworld) på British Library, da han var ovre for at signere sin nye bog (det vidste jeg bare ikke, så jeg havde ikke noget, han kunne signere - til gengæld har jeg et personligt signeret eksemplar af en bog af Rudy Wiebe, som I sikkert aldrig har hørt om).

Jeg er tilmed blevet præsenteret for den japanske ambassadør i Danmark under Japan Festivalen i Valby sidste sommer - meget venlig mand.

Ja, og så er der selvfølgelig alle de kendte mennesker, man bare er gået forbi på gaden, men de tæller jo ikke.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#20 Corgan 20 år siden

Jeg kender vist ikke rigtigt nogen kendte... men jeg har da hilst på og snakket med Jørgen Leth og Kim Bodnia et par gange.

Nå jo... jeg har studeret sammen med Dan Andersen (stand-up komiker)... hvis man kan kalde ham kendt.

Skriv ny kommentar: