Er der nogle ud over mig som har fundet ting omkring kill bill, som minder om noget der er med i andre film. Som f.eks. ham den fede betjent som kommer, og kikker på ligene i kirken (mest på urma’s patter). Han minder da en del om han den fede betjent, som kommer og undersøger den bil som lether face voldtager med sin motorsav i Texas Chainsaw Massacre 2.
Er der andre som har lagt mærke til noget linene?
Og jeg vil ikke høre noget om dragten, den er sgu lidt for indlysende.
#3 "From Dusk til Dawn 2"? Nååååhr, den der i synopsen lover Bruce Campbell i hovedrollen som røvsparkende vampyrdræber og Tiffany-Amber Thiessen som den nye vampyrdronning???
-Tja, det var hvertfald noget i den dur, der stod bag på kassetten, da jeg lejede dengang den udkom på video.
Elvisbrillerne, som The Bride tager fra Buck er mage til dem, Clarence har på i True Romance.
Bucks replik "Are we absolutely, positively clear on rule number one" er en gentagelse af Seth Gecko's replik fra Dusk Till Dawn.
David Carradine (Bill) spillede hovedrollen Caine i den klassiske western TV serie "Kung Fu" - en rolle og serie, som Samuel Jackson nævner i Diner scenen i Pulp Fiction.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1 filmz-Seth Geko 22 år siden
Er der andre som har lagt mærke til noget linene?
Og jeg vil ikke høre noget om dragten, den er sgu lidt for indlysende.
#2 filmz-Kadann 22 år siden
Betjenten der kommer i kirken, er samme betjent som bliver brugt i "From Dusk Till Dawn", som QT skyder i nakken, i starten af filmen.
Da Uma kører igennem Tokyo, er der en stor reklame ud til vejen for "Red Apple" cigaretter, som Bruce Willis ryger i "Pulp Fiction".
#3 azathoth 22 år siden
#4 filmz-Kadann 22 år siden
Det skal jeg så ikke kunne sige. :) Jeg har ikke haft modet til at se den. ;)
#5 Ikari 22 år siden
Nååååhr, den der i synopsen lover Bruce Campbell i hovedrollen som røvsparkende vampyrdræber og Tiffany-Amber Thiessen som den nye vampyrdronning???
-Tja, det var hvertfald noget i den dur, der stod bag på kassetten, da jeg lejede dengang den udkom på video.
Grrrr, aldrig er jeg blevet mere skuffet...
#6 DarkLight 22 år siden
- Derudover er Samuel Jackson den døde orgelspiller.
- Hattori Hanzo er en samuraikriger fra den 15 århunderede og er blevet spillet af et utal af japanske skuespillere igennem tiden.
- I starten af True Romance ser Clarence en kung fu marathon med Sonny Chiba.
- Butch(Pulp Fiction) bruger et samuraisværd til at rydde Zed's joint.
#7 Ikari 22 år siden
#8 Spanner 22 år siden
Bucks replik "Are we absolutely, positively clear on rule number one" er en gentagelse af Seth Gecko's replik fra Dusk Till Dawn.
David Carradine (Bill) spillede hovedrollen Caine i den klassiske western TV serie "Kung Fu" - en rolle og serie, som Samuel Jackson nævner i Diner scenen i Pulp Fiction.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 El vez 22 år siden
#10 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..