Damn.. jo mere jeg tænker på en genfilmatisering a bogen, jo mere bliver jeg overbevist om hvor fed den kunne blive. Problemet er bare at den med sikkerhed, uanset hvor god den var, ville blive kneppet
Jeg tilslutter mig Die Unendliche Geschsichte (Jeg prøvede da ;) Det kunne være fedt at se stort set den ene halvdel af bogen filmatiseret ordentligt. Graógramán kunne være fed i noget ordentlig CGI.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#36 Jeg har altid godt kunnet lide den originale indspilning af Endes værk, men jeg tror helt sikkert også, at den kunne blive fed i en genindspilning. Men de har bare at klippe hende prinsessen fra den første ind, for hun var bare sååå sød (da jeg var 12 år).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
så gerne remakes af de gamle dirty harry film, med Clinten him self som instruktør!!!! tror sgu de kunne blive tilføjet lidt mere dybde nu.....just a thought
#31 Patriarch 20 år siden
#32 filmz-gimleno1 20 år siden
#33 filmz-Bruce 20 år siden
og så røg den i kassen :)
#34 chandler75 20 år siden
#35 filmz-Bruce 20 år siden
#36 davenport 20 år siden
Det kunne være fedt at se stort set den ene halvdel af bogen filmatiseret ordentligt.
Graógramán kunne være fed i noget ordentlig CGI.
#37 filmz-yoshimura 20 år siden
#38 filmz-bullettooth 20 år siden
#39 MadMartigan 20 år siden
#40 Michael Andersen 20 år siden