I så fald er det Esbjergs lokale værtshuse, du søger, ikke et fitnesscenter. "Du skylder mig penge" scenariet skal dog nok stadig være skræmmende med skægstubbe, silde- snapse-ånde og sprogabsurditeter, alt sammen akkompagneret af en overdimensioneret ølvom. Men tillykke med pladsen...
#113 Esbjergs lokale værtshuse?? vi har fandme mange, men jeg har valgt at træne hjemme til det, har en del slatter som skal tømmes. Og skægget er ved at komme frem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det næste store skridt bliver vel så hvad jeg skal efter dette højskoleophold :\ Men det lod til at skolen havde nogle ret gode vejledere, det håber jeg for jeg har stort set ikke mødt andet end vejledere der stort set kun vil hjælpe mig med at komme på et gymnasium.
Tusind tak filmz (og ikke mindst tak til dig Paawl) :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#111 Paawl 14 år siden
#112 MOVIE1000 14 år siden
Men jeg klager ikke over det lille ekstra beløb jeg skal af med, for at få et værelse for mig selv :D
#113 Antlion 14 år siden
I så fald er det Esbjergs lokale værtshuse, du søger, ikke et fitnesscenter. "Du skylder mig penge" scenariet skal dog nok stadig være skræmmende med skægstubbe, silde- snapse-ånde og sprogabsurditeter, alt sammen akkompagneret af en overdimensioneret ølvom. Men tillykke med pladsen...
#114 MOVIE1000 14 år siden
#115 Highland Park 14 år siden
#116 davenport 14 år siden
#117 MOVIE1000 14 år siden
Tusind tak filmz (og ikke mindst tak til dig Paawl) :)
#118 Highland Park 14 år siden
#119 Bony 14 år siden
#120 MOVIE1000 14 år siden