Gravatar

#111 Paawl 14 år siden

Sådan :) Jeg beklager at jeg kom til at sige, at du ikke skulle betale for enkeltværelse - min fejl. Glæder mig til at se dig heroppe. :)
Gravatar

#112 MOVIE1000 14 år siden

#111 jeg træner min krop til at ligne Kim Bodnias, hvor jeg som det første går hen og siger til dig " Du skylder mig penge" ;)

Men jeg klager ikke over det lille ekstra beløb jeg skal af med, for at få et værelse for mig selv :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#113 Antlion 14 år siden

MOVIE1000 (112) skrev:
jeg træner min krop til at ligne Kim Bodnias

I så fald er det Esbjergs lokale værtshuse, du søger, ikke et fitnesscenter. "Du skylder mig penge" scenariet skal dog nok stadig være skræmmende med skægstubbe, silde- snapse-ånde og sprogabsurditeter, alt sammen akkompagneret af en overdimensioneret ølvom. Men tillykke med pladsen...
Gravatar

#114 MOVIE1000 14 år siden

#113 Esbjergs lokale værtshuse?? vi har fandme mange, men jeg har valgt at træne hjemme til det, har en del slatter som skal tømmes. Og skægget er ved at komme frem.
Gravatar

#115 Highland Park 14 år siden

#113: Ha ha! Men det bliver træningen ikke mindre krævende af.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#116 davenport 14 år siden

Godt gået Michael!!! Tillykke med din beslutning :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#117 MOVIE1000 14 år siden

Det næste store skridt bliver vel så hvad jeg skal efter dette højskoleophold :\ Men det lod til at skolen havde nogle ret gode vejledere, det håber jeg for jeg har stort set ikke mødt andet end vejledere der stort set kun vil hjælpe mig med at komme på et gymnasium.

Tusind tak filmz (og ikke mindst tak til dig Paawl) :)
Gravatar

#118 Highland Park 14 år siden

Også tillykke herfra! Nyd det i fulde drag og lad nu være med at bekymre dig så meget om din fremtid unge mand. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#119 Bony 14 år siden

Fuck uddannelse. Jorden går alligevel under i 2012.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#120 MOVIE1000 14 år siden

#119 og det er derfor jeg ikke vil spilde min tid med en gymnasiel uddannelse ;)

Skriv ny kommentar: