Gravatar

#11 Paawl 14 år siden

Der er stadig pladser at få!

Skriv herinde eller på [email protected]
Gravatar

#12 Highland Park 14 år siden

Hvordan kan det være, at I kan tilbyde det gratis?
Der må da være visse omkostninger forbundet med opholdet, som deltagerne selv skal dække.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13 MOVIE1000 14 år siden

Gælder det kun til holdet der starter i januar eller gælder det stadig til sommer/efterårs holdet??

Jeg har et par ting jeg gerne ville inden, men alt sammen lyder sgu spændende.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 Paawl 14 år siden

Altså mad, værelse og undervisning skal du ikke give en krone for, men selvfølgelig betaler skolen ikke dine udgifter til transport, øl eller tøj - det må du få din mor til ;)

Vi har løbende optag frem til den 9 marts, men i efteråret er det ikke gratis. Men der er mulighed for at søge stipendier, så man kan få halvdelen af opholdet til efteråret dækket. Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har interesse til efteråret.
Gravatar

#15 MOVIE1000 14 år siden

nu er jeg lidt forvirret :D

begyndte holdet ikke i starten af januar?? eller starter der andre hold senere, jeg troede kun at der ville være 2 hold opstart, en i januar også igen omkring august??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 mr gaijin 14 år siden

Jeg er selv højskolelærer. Ifølge højskoleloven kan man ikke tilbyde højskoleophold uden et minimum af egenbetaling. Kan du venligst forklare mig, hvad det er, I gør? Ellers må jeg rette henvendelse til FFD (Folkehøjskolernes Forening) om dette.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 Skeloboy 14 år siden

#16 - det drejer sig kun om 2 pladser

http://www.diget-skagen.dk/diget_-_h%C3%B8jskolen_ved_skagen/generelt/%C3%B8konomi_og_tilskud.aspx skrev:
FRIPLADS - gratis oplevelser for livet!

Kom gratis på højskole! Diget - højskolen ved Skagen tilbyder nu 2 fripladser til elever på lang kursus (minimum 16 uger). Deltag i lodtrækningen og send din ansøgning til skolen nu, hvor du begrunder, hvorfor det netop skal være DIG, der skal have en GRATIS højskoleoplevelse for livet.
Gravatar

#18 Paawl 14 år siden

Sådan som jeg har forstået det, så ergrunden til at vi kan tilbyde det gratis er at halvdelen bliver betalt af skolens støtteforening og den anden halvdel af eksterne sponsorer.

Gravatar

#19 mr gaijin 14 år siden

#17 - 18 OK, i så fald giver det god mening.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#20 Paawl 14 år siden

#15 Det er kun her til foråret (start den 9. jan) at det bliver muligt at komme gratis afsted, men det kræver, at u tage kontakt til skolen eller måske i første omgang mig.

Det er dog muligt at tilmelde sig efter holdstarten frem til den 9 marts. :)

Skriv ny kommentar: