Gravatar

#21 MOVIE1000 14 år siden

9. marts så får man da ikke meget med gør man hvornår slutter forløbet??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 Paawl 14 år siden

det slutter den 18 juni - så lidt får man da med :)

Har du interesse? :)
Gravatar

#23 Skeloboy 14 år siden

Movie1000: just do it! for pokker da. Det er jo et supertilbud.
Gravatar

#24 davenport 14 år siden

Enig med Skelo!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 Paawl 14 år siden

Kan kun tilslutte mig Skeloboy og Davenport.
Tænk på at det normalt ville koste over 20.000 kr.
Gravatar

#26 MOVIE1000 14 år siden

hæhæ, :\

Hvornår starter holdet??

for jeg har også nogle andre planer som jeg havde håbet på jeg kunne nå inden??
og får man et slags bevis for selve forløbet??

Men jeg er virkelig (VIRKELIG) fristet til at tilmelde mig, men mine forældre vil gerne vide mere, og jeg tænker også på, hva nu hvis det viser sig ikke at være noget for mig, ligesom det det grundforløb for mad til mennesker jeg lige har været på??
Gravatar

#27 Skeloboy 14 år siden

#26 - Movie1000...nu får du rykket din dovne teenagerrøv til Skagen! Og med det mener jeg, at hvis du hele tiden bekymrer dig om dit og dat, så bliver det aldrig til noget. Ring til dem og snak med dem eller få din mor til at ringe til dem. Hvis du gerne vil noget indenfor filmverden, så er det præcis sådanne tilbud, du ikke må sige nej til. Det ville være torskedumt, hvis muligheden for et gratis højskoleophold glider ud af hænderne på dig, fordi du er for langsom eller ikke kan beslutte dig.

En lille velmende opsang :)
Gravatar

#28 Paawl 14 år siden

Altså det starter jo den 9. jan, men hvis du har nogle ting du skal have klaret inden, så kan vælge at senest den 9. Marts.

Jeg har givet dig en række kontaktoplysninger på skolen, så du kan enten selv tage kontakt eller også sende mig en mail med dine kontaktoplysninger, så kan jeg få vores forstander Claus til at kontakte dig. Dine forældre er selvfølgelig også meget velkommen til at tage kontakt til skolen.
Gravatar

#29 Wangsgaard 14 år siden

Er enig med skelo, tag dog chancen!!

Hvis jeg havde fået sådan et tilbud da jeg var " ung" havde jeg gjort det med det samme! Nu er jeg selv over halvvejs i min uddannelse, så det er ikke rigtig en mulighed:)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#30 MOVIE1000 14 år siden

#27 jeg bekymrer mig skam ikke, det er bare nogle ret svære valg, for det første skal jeg meddele mi arbejde om at jeg ikke kan arbejde i Januar alligevel selvom jeg for 2 uger siden sagde ja, så ville jeg også gerne have et kørekort inden, og et job i en reklame film som er lønnet, hvor jeg ville bruge pengen på kørekortet, men det ser ud til at det med reklame filmen at der er kommet noget i vejen, så nu er der 90% chance for ja til tilbuddet, men doven er jeg ikke har dog svært ved at tage valg, fordi jeg har 2 gode tilbud at vælge imellem.

PS: det staves MOVIE1000 (MED STORT) ;)
;)
:D

også var det at jeg håbede at jeg kunne nå jobbbet i reklamefilmen her i starten af januar, også bagefter kørekort, også højskolen.

Paawl jeg regner med at mine forældre tager et seriøst kig på det idag, også måske kontakte skolen imorgen/overmorgen. Er det muligt at man kan få tilsendt nogle brochurer om skolen/forløbet/stort set alt hvad der er værd at vide om Diget/forløbet? :)

Skriv ny kommentar: