Men jeg tror at det bliver hårdt ikke med timerne, sådan som jeg har forstået det, men med at være væk hjemmefra i den tid, og hvordan vil fritiden være der, for jeg vandt til bare at dase den af her hjemme og skrive på filmz, og se en del film, også har jeg også arbejde, hvis jeg bytter alt det ud hvordan vil min fritid så mon være??
off-topic: forresten er der nogen fra filmz der bor i skagen??
Kan du ikke bare prøve det og så dase den af bagefter? Nu er det jo ikke fordi du skal være der i årevis. Det værste der kan ske er at du finder ud af det ikke lige er dig, og så tager du bare hjem igen. Hvad har du at tabe? Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af at være på højskole men kender mange der har prøvet det. Jeg har ikke hørt andet end positivt omkring det. Og så en højskole med film for linie, kan da ikke være helt dårligt at prøve. Afsted med dig, slacker! ;-)
#38: Ja, det er god stil, at de er iført t-shirts med eget billede.
#39: Jeg forstår godt din tøven men tro mig (og alle de andre irriterende, bedrevidende Filmztosser); du vil ikke fortryde det! Det er sundt at være hjemmefra i den alder, og du kan altid tage hjem i weekenden, hvis du savner familien. Desuden kan jeg garantere dig for, at der også bliver daset på højskolen - især i selskab med andre. Et højskoleophold er, hvad du gør det til. De tilbyder nogle trygge, hyggelige rammer og forskellige aktiviteter og undervisning, og så er det ellers op til dig, hvad du vil have ud af det.
Intet! Men de fleste tager lidt på under opholdet. Jeg husker tydeligt Askov Højskole-køkkenets klassiske gourmetkreation, når den stod på aftensmad; 50% gårsdagens rester & 50% kedelig ost uden smag. :D
Og så var der kaffe og kage fire gange om dagen.
På Den Europæiske Filmhøjskole er der til gengæld ret god mad. Da den i sin tid åbnede dørene, lykkedes det da også Søren Gericke at bruge et helt års madbudget på 3 måneder, fordi han serverede vildsvin og andet kræs. :)
Så frygt ej... Diget har sikkert ganske god mad, og man skal bare lade være med at spise så meget, at man ikke kan se sine fødder.
Sygdomsrelaterede ønsker til forplejning, f.eks. i forbindelse med diabetes, intolerancer for gluten, laktose, nødder eller lignende kan efterkommes efter særlig aftale med køkkenet. Specialkost skal aftales senest 1 uge før kursusstart.
Alle former for specialkost koster kr. 200,- pr. uge.
Mon ikke det er inkluderet i det gratis ophold? :)
Diget - højskolen ved Skagen ligger kun 100 meter fra Golfklubben Hvide Klit. Diget tilbyder golfophold og golfkurser for både nybegyndere og øvede. Skolens elever og kursister kan spille gratis på Par 3 banen, øvrige gæster skal indløse greenfee hos golfklubben.
Da jeg var i 8. klasse og sku i det her erhverspraktik, hvor man sku ud og prøve noget arbejde, var jeg hos B & O det ligger som bekendt i Struer, så der var lidt for lang transport, så jeg boede på et vandrehjem mens jeg var deroppe, og cyklede til B & O hver dag.
Og det var i 8. klasse, hvor jeg boede for mig selv, men på det her møder du jo mange andre mennesker, jeg siger go for it, det er en enestående mulighed.
Plus du kan få lov til og skrive på filmz om hvad du har lavet undervejs 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 Corgan 14 år siden
Kan du ikke bare prøve det og så dase den af bagefter? Nu er det jo ikke fordi du skal være der i årevis. Det værste der kan ske er at du finder ud af det ikke lige er dig, og så tager du bare hjem igen. Hvad har du at tabe?
Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af at være på højskole men kender mange der har prøvet det. Jeg har ikke hørt andet end positivt omkring det. Og så en højskole med film for linie, kan da ikke være helt dårligt at prøve.
Afsted med dig, slacker! ;-)
#42 Highland Park 14 år siden
#39: Jeg forstår godt din tøven men tro mig (og alle de andre irriterende, bedrevidende Filmztosser); du vil ikke fortryde det! Det er sundt at være hjemmefra i den alder, og du kan altid tage hjem i weekenden, hvis du savner familien. Desuden kan jeg garantere dig for, at der også bliver daset på højskolen - især i selskab med andre. Et højskoleophold er, hvad du gør det til. De tilbyder nogle trygge, hyggelige rammer og forskellige aktiviteter og undervisning, og så er det ellers op til dig, hvad du vil have ud af det.
#43 Michael Andersen 14 år siden
Glem det MOVIE1000! Filmbranchen er ikke noget for dig. Bliv husmor i stedet for, så slipper du også for at komme ud og opleve verden.
#44 Highland Park 14 år siden
Og så var der kaffe og kage fire gange om dagen.
På Den Europæiske Filmhøjskole er der til gengæld ret god mad. Da den i sin tid åbnede dørene, lykkedes det da også Søren Gericke at bruge et helt års madbudget på 3 måneder, fordi han serverede vildsvin og andet kræs. :)
Så frygt ej... Diget har sikkert ganske god mad, og man skal bare lade være med at spise så meget, at man ikke kan se sine fødder.
#45 Highland Park 14 år siden
Sund, varieret og ernæringsrigtig kost
Mon ikke det er inkluderet i det gratis ophold? :)
Oh... :)
#46 davenport 14 år siden
#47 Skeloboy 14 år siden
Hehe, men vi har jo ret :)
Altså, MOVIE1000, det er jo helt op til dig selv, det er bare en stor mulighed, du går glip af
#48 elwood 14 år siden
Og det var i 8. klasse, hvor jeg boede for mig selv, men på det her møder du jo mange andre mennesker, jeg siger go for it, det er en enestående mulighed.
Plus du kan få lov til og skrive på filmz om hvad du har lavet undervejs 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#49 tiany 14 år siden
Og hvis det passer, så kan det klart anbefales. Det jeg gik på efterskole blev der daset en masse, men i rigtig godt selskab.
#50 MoH 14 år siden