Hvis jeg havde fået det her tilbud lidt tidligere, så havde jeg helt klart taget i mod det med åbne arme, men nu nøjes jeg bare med at vandre rundt i uddannelses miljøet uden at ane hvad fanden jeg skal stille op med mig selv.
Med andre ord: tag nu chancen MOVIE1000, hvorfor tøver du så meget, jeg har ladet nok gode chancer passerer forbi uden at gribe ud efter dem go tro mig det eneste du får ud af det er fortrydelser! Gør det nu bare ellers går du måske rundt om et halvt år og tænker at du skulle have taget chancen og så kan du gå rundt og bebrejde dig selv resten af livet!
Hahaha jeg kan se at i alle tror at fordi jeg har hjemve er pga savn af mine forældre, men nej, jeg vil hellere end gerne væk fra dem i et stykke tid :P, men fordi jeg har hjemve er fordi de passer på mig, for slet ikke at snakke om at de også har ens tor indflydelse for min sygdom (diabetiker) Jeg er frisk på at tage til skagen, men er jeg moden nok til selv at styre min sygdom 100%.
Jeg ved det mange dårlige undskyldninger tænker i sikkert, men har i aldrig selv haft den følelse på min alder??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#52 - helt sikkert, og det er jo også derfor, vi ved, hvad vi taler ;). Det er ikke let bare lige at kaste sig ud i det, men nogen gange bliver man sgu bare nødt til at gøre det. Og du skal jo alligevel flytte om et par år, og så kan højskole gøre det lettere for en + man kan få nogen venner andre steder i landet. Man bliver aldrig moden nok til noget som helst, hvis man ikke prøver noget nyt.
Tak for støtten til højskolernes berettigelse - det varmer :)
Dejligt at se at så mange kan se det fantastiske i denne store mulighed, og i mere end velkomne til at sprede ordet om, at man kan komme gratis på højskole her efter nytår. Husk at ud over TV og kommunikation har vi også linjerne: Kunst, Sport og sundhed samt Miljø og udvikling.
MOVIE1000: Selv om højskolelivet er meget socialt anlagt er der altså også rig mulighed for en masse filmnørderig - jeg har fx brugt en hel lørdag på at se Kubrick-film, så bare rolig. Desuden er der mange forskellige typer på højskolen og det er ikke alle, der nødvendigvis er super sociale lejrbålstyper ;). Omkring din diabetes kan jeg sige at læren på sundhed og sport er uddannet sygeplejeske, så måske kan hun hjælpe, hvis der mod forventning skulle opstå problemer. Vi har selvfølgelig en brochure, som du kan få tilsendt, hvis du kontakter skolen.
#54 - har desværre aldrig selv været på højskole - har dog været to år på efterskole. Men er næsten helt sikker på, at jeg på et eller andet tidspunkt i mit liv kommer på højskole - og sikkert også flere gange.
... at de også har ens tor indflydelse for min sygdom (diabetiker) Jeg er frisk på at tage til skagen, men er jeg moden nok til selv at styre min sygdom 100%.
Der er kun en måde at blive moden på. ;) Desuden har Digets køkkenpersonale helt styr på det med kosten - se indlæg #45 - så de kan helt sikkert hjælpe dig med gode råd og lign.
MOVIE1000 (52) skrev:
Jeg ved det mange dårlige undskyldninger tænker i sikkert, men har i aldrig selv haft den følelse på min alder??
Man bliver aldrig for gammel til at komme med dårlige undskyldninger. Men man bliver, forhåbentlig, gammel nok til at vide, at de intet godt fører med sig og kun står i vejen for en masse spændende oplevelser og udfordringer.
Tak for støtten til højskolernes berettigelse - det varmer :)
MOVIE1000: Selv om højskolelivet er meget socialt anlagt er der altså også rig mulighed for en masse filmnørderig - jeg har fx brugt en hel lørdag på at se Kubrick-film, så bare rolig. Desuden er der mange forskellige typer på højskolen og det er ikke alle, der nødvendigvis er super sociale lejrbålstyper ;). Omkring din diabetes kan jeg sige at læren på sundhed og sport er uddannet sygeplejeske, så måske kan hun hjælpe, hvis der mod forventning skulle opstå problemer. Vi har selvfølgelig en brochure, som du kan få tilsendt, hvis du kontakter skolen.
Det er rigtigt, at man skal kaste sig ud i ting. Det giver en enorm selvtillid. Jeg ved du har haft en dårlig oplevelse på sidste uddannelse, men det må du ikke lade stå i vejen for at komme videre. Og mht. sygdommen, så er det noget du har resten af dit liv, så om du gør noget nu eller om 2,3,4,5 år spiller ingen trille. Og du har bare at lave en tråd, så vi kan følge med!! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#51 Bobby Singer 14 år siden
Med andre ord: tag nu chancen MOVIE1000, hvorfor tøver du så meget, jeg har ladet nok gode chancer passerer forbi uden at gribe ud efter dem go tro mig det eneste du får ud af det er fortrydelser! Gør det nu bare ellers går du måske rundt om et halvt år og tænker at du skulle have taget chancen og så kan du gå rundt og bebrejde dig selv resten af livet!
Hilsen pessimisten!
#52 MOVIE1000 14 år siden
#53 Skeloboy 14 år siden
#54 Paawl 14 år siden
Dejligt at se at så mange kan se det fantastiske i denne store mulighed, og i mere end velkomne til at sprede ordet om, at man kan komme gratis på højskole her efter nytår.
Husk at ud over TV og kommunikation har vi også linjerne: Kunst, Sport og sundhed samt Miljø og udvikling.
MOVIE1000: Selv om højskolelivet er meget socialt anlagt er der altså også rig mulighed for en masse filmnørderig - jeg har fx brugt en hel lørdag på at se Kubrick-film, så bare rolig. Desuden er der mange forskellige typer på højskolen og det er ikke alle, der nødvendigvis er super sociale lejrbålstyper ;).
Omkring din diabetes kan jeg sige at læren på sundhed og sport er uddannet sygeplejeske, så måske kan hun hjælpe, hvis der mod forventning skulle opstå problemer. Vi har selvfølgelig en brochure, som du kan få tilsendt, hvis du kontakter skolen.
#55 Skeloboy 14 år siden
#56 Highland Park 14 år siden
Desuden har Digets køkkenpersonale helt styr på det med kosten - se indlæg #45 - så de kan helt sikkert hjælpe dig med gode råd og lign.
Man bliver aldrig for gammel til at komme med dårlige undskyldninger.
Men man bliver, forhåbentlig, gammel nok til at vide, at de intet godt fører med sig og kun står i vejen for en masse spændende oplevelser og udfordringer.
Du kan bestille en brochure på hjemmesiden:
http://www.diget-skagen.dk/diget_-_h%C3%B8jskolen_...
#57 Wangsgaard 14 år siden
Jeg vil også have sådan en lørdag!
#58 davenport 14 år siden
Jeg ved du har haft en dårlig oplevelse på sidste uddannelse, men det må du ikke lade stå i vejen for at komme videre.
Og mht. sygdommen, så er det noget du har resten af dit liv, så om du gør noget nu eller om 2,3,4,5 år spiller ingen trille.
Og du har bare at lave en tråd, så vi kan følge med!! :)
#59 Bobby Singer 14 år siden
#60 elwood 14 år siden
Naa who am I kidding.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"