Selvfølgelig at vise det absurde i nogle af de forslag der kommer på bordet fra de etablerede partier, som f.eks. at give folk 100.000 kr. for at forsvinde ud af Danmark.
Ja, det kunne de, men altså, nu er jeg ikke medlem af partiet eller i stand til at stemme på dem (da de ikke stiller op i min kommune), så jeg vil tro at de bedre selv er i stand til at svare på sådanne spørgsmål, hvis du virkelig er interesseret i svaret. :)
Selv kan jeg sagtens se idéen i at man stiller op til et valg, for at belyse problemerne i politik, præcis ligesom Haugaard gjorde det. Når et parti som NFP kan få så meget presse på så fjollede budskaber, også selvom der gemmer sig noget intelligent kritik bag det, så må der jo være noget galt i dansk politik.
Og lur mig om de ikke får en del stemmer i morgen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg kender i hver fald én, der stemmer på Nihilisterne (nej, ikke mig selv), så ja, de skal nok løbe med nogle stemmer.
Selv i TV 2 Nyhederne i aften snakkede de om, om det i grunden havde nogen betydning, hvem der bestemte kommunalt - uanset om det er rød eller blå blok, er det meste de bruger tiden på at råbe op om, at de skal have flere penge fra Christiansborg :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Som tilflytter til Odense har jeg endnu ikke noget lokalpolitisk overblik. Min stemme bliver derfor tildelt på baggrund af princip og ikke politik
Jeg stemmer på Roya Moore fra de Konservative. Hun har modtaget dødstrusler fordi hun som muslimsk kvinde har den frækhed at bruge sin frihed til at engagere sig i demokratiet. Ganske enkelt.
#43 Så brevstemmer jeg sgu på hende :) Det samme gælder i øvrigt for Özlem Sara Cekic, som også er blevet truet. Svineri! Ved idioterne ikke, at kvinder fik stemmeret i 1915 i Danmark og at der har været kvinder i folketinget i over 90 år?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#43 Ja det kunne da være man skulle gøre det. Jeg havde alligevel nok tænkt på at stemme på konservatie, blot så det i hvert fald ikke bliver Anke "Tina Turner" Boye der bliver valgt.
Problemet lige nu er blot at jeg ikke kan finde min valgseddel. Den er garanteret blevet smidt ud.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Hmm vi får Socialdemokraterne i Haderslev, ikke at et skifte måske er på plads, men pladsen går til en som har været borgmester, og han midstede dælme arbejdspladser, fatter ikke at folk gider stemme på sådan en.
#41 filmz-Utyske 15 år siden
Selvfølgelig at vise det absurde i nogle af de forslag der kommer på bordet fra de etablerede partier, som f.eks. at give folk 100.000 kr. for at forsvinde ud af Danmark.
#39 -
Ja, det kunne de, men altså, nu er jeg ikke medlem af partiet eller i stand til at stemme på dem (da de ikke stiller op i min kommune), så jeg vil tro at de bedre selv er i stand til at svare på sådanne spørgsmål, hvis du virkelig er interesseret i svaret. :)
Selv kan jeg sagtens se idéen i at man stiller op til et valg, for at belyse problemerne i politik, præcis ligesom Haugaard gjorde det. Når et parti som NFP kan få så meget presse på så fjollede budskaber, også selvom der gemmer sig noget intelligent kritik bag det, så må der jo være noget galt i dansk politik.
Og lur mig om de ikke får en del stemmer i morgen. :)
#42 chandler75 15 år siden
Selv i TV 2 Nyhederne i aften snakkede de om, om det i grunden havde nogen betydning, hvem der bestemte kommunalt - uanset om det er rød eller blå blok, er det meste de bruger tiden på at råbe op om, at de skal have flere penge fra Christiansborg :)
#43 Patriarch 15 år siden
Jeg stemmer på Roya Moore fra de Konservative. Hun har modtaget dødstrusler fordi hun som muslimsk kvinde har den frækhed at bruge sin frihed til at engagere sig i demokratiet. Ganske enkelt.
#44 filmz-Bruce 15 år siden
#45 filmz-jonasgr 15 år siden
Problemet lige nu er blot at jeg ikke kan finde min valgseddel. Den er garanteret blevet smidt ud.
'Cause I'm evil"
#46 Skeloboy 15 år siden
Socialdemokraterne - 10 mandater
SF - 6 mandater
Ø - 1 mandat
mod
Konservative - 7 mandater
Venstre - 3 mandater
DF - 2 mandater
og en lille sidenote: 182 stemmer til Frit Danmark
#47 filmz-Bruce 15 år siden
#48 filmz-jonasgr 15 år siden