Boede jeg i Århus ville jeg klart stemme på dem her, de har nogle klare budskaber i deres parti program.
Men det er da meget spændende med den debat som kører ved siden af. At valg til regioner og kommuer snart er slut, og alt vil blive styret af folketinget. Jeg kan kun tænke på hvordan de dog vil blive enige om det?
#31 Det kan der være noget om, men det falder jo en smule i baggrunden, når de samtidig kommer med alverdens irrelevante og ligegyldige forslag som fx afskaffelse af larmende kirkeklokker..
Men hvad er pointen? De vil vise, hvor absurd politik er, derfor er politik ligegyldigt, derfor skal man lave en politisk handling, og så stemme på dem?...
#34 du har måske ret, men jeg undrer mig også bare over hvorfor dævlan de så overhovedet stiller op? De kunne da sætte fokus på dette 'problem' af andre veje, uden at behøve at modsige sig selv, ved at deltage i valget..
#31 filmz-Utyske 15 år siden
Det mest sørgelige er dog, at de har ret i en stor del af deres observationer omkring den politik der føres i dag og de mennesker der fører den. :)
#32 Kiksmann 15 år siden
Men det er da meget spændende med den debat som kører ved siden af. At valg til regioner og kommuer snart er slut, og alt vil blive styret af folketinget. Jeg kan kun tænke på hvordan de dog vil blive enige om det?
#33 chandler75 15 år siden
#34 AP 15 år siden
#35 rockysds 15 år siden
#36 AP 15 år siden
#37 filmz-Utyske 15 år siden
De forslag er jo blot på bordet, for at vise hvor absurd politik kan være, præcis ligesom da Haugaard lovede medvind på cykelstierne. :)
Man skal bare se bag den fjollede facade. :)
#38 Skeloboy 15 år siden
#39 AP 15 år siden
#40 Åkepool 15 år siden