Gravatar

#1 filmz-Utyske 15 år siden

Så er det jo snart tid til at vi skal krydse lidt igen, som en god omgang tipskupon!

Jeg vil lige bringe Nihilistisk Folkeparti på banen, der bl.a. stiller op i København. Jo, deres politik er måske ret langt ude, men denne debat viser, at de faktisk har ret i en del af deres pointer, f.eks. at dansk politik er 100% spin.

De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2 loki 15 år siden

Enhedslisten [x]
www.peakoil.dk
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 15 år siden

Er Nihilistisk Folkeparti i valgforbund med et andet parti.

Jeg stemmer som regel SF (er bosat i Køge). Et af de klogeste mennesker jeg har hørt på, ikke kun til dette valg men i det hele taget i hele min eksistens, er Mogens Møller. Men min kæreste stiller op for Enhedslisten, så min stemme falder på hende. Som en trøst kommer Enhedslisten nok ikke ind i byrådet, men siden de er i valgforbund med SF og Visionspartiet, ryger min stemme forhåbentligt på Mogens Møller alligevel.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg overvejer helt klart på [url= fætter[/url]

Jeg stemmer som altid på de Konservative på Frederiksberg. Det er efterhånden en refleks på linie med at klø sig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 Skeloboy 15 år siden

#1 - de er nogle kæmpekegler, og selvom jeg godt kan se deres pointe, så kan man ligeså godt stemme blankt.

Jeg stemmer på Stina Willumsen fra SF, som også er borgmesterkandidat. For første gang i laaang tid er jeg afklaret i forhold til om det skal være Radikale eller SF.
Gravatar

#6 filmz-Utyske 15 år siden

#5 -

Den forstår jeg så ikke helt. :) Hvorfor skulle de gøre mere eller mindre, end de ældre partier?

Jeg synes at det er ganske fint, at de sætter fokus på et vigtigt problem, at politikken der føres er næsten uforandret, uanset hvem man stemmer på.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 Skeloboy 15 år siden

#6 - for det første er jeg slet ikke enig med dem, for det andet har de taget stilling, som man kan høre i debatten, og dermed har han negligeret partiets grundholdning(+ han bruger bilargumentet overfor rygning...aaargh).

Men kan som sagt godt se deres pointe, det vil bare være bedre at stemme blankt, IMO
Gravatar

#8 filmz-Utyske 15 år siden

#7 -

Det kan man jo også bare gøre, men som de selv skriver, hvorfor ikke spilde ens stemme på NFP i stedet for, hvilket der jo sikkert er nogen der gør. :)
Gravatar

#9 Skeloboy 15 år siden

#8 - fordi hans udtalelser ikke hænger sammen med deres partiprogram:)
Gravatar

#10 filmz-Utyske 15 år siden

#9 -

Hæh, hvornår har det nogensinde forhindret folk i at stemme på et parti? Jeg kan da tænke på en del eksempler på partier, der er kommet ind diverse steder, uden reelt at have en klar politik. :)

Skriv ny kommentar: