Indvandrerne er den nye besættelsesmagt, 'jeg må godt slå i selvforsvar, de må ikke' osv. Deres logik (og grammatik) er ikke altid helt smart, se fx den sidste del af denne artikel.
De vil forøvrigt ikke kaldes et parti, men en folkebevægelse - så jeg har et par partier/folkebevægelser jeg af princip udelukker...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg kender kun til Jan og Anker Boye her fra Odense. Resten kender jeg overhovedet ikke og det var egentlig kun da jeg fik et valgkort at jeg var klar over at det var nu at der valg. Jeg kan egentlig godt lide ham fra Nihilistisk Folkeparti, men ham kan jeg jo ikke stemme på. Men nu er det også sådan med lokalpolitik at jeg egentlig er forholdvis ligeglad med det. Jeg har ikke oplevet nogle ændringer siden Jan erstattede Anker. Dog ved jeg at jeg aldrig nogensinde vil stemme på Anker. Hele den fadæse med Tina Turner har for altid diskvalificeret ham hos mig, men det skal sgu ikke undre mig hvis han bliver valgt igen. Så alle andre end Anker og jeg er tilfreds, så burde nok egentlig stemme på den der står stærkest i forhold til ham.
Jeg kender mest til dem der stiller op i mine forældres kommune og det interesserer mig sådan set mere, da det er min fødeby. Min gamle handelsskolelærer stiller op som borgmesterkandidat. Den nuværende trækker sig efter valget så der skal igen vælges en ny borgmester. I øvrigt er det traditionelt en venstre kommune, så lidt utraditionelt med Soc. Dem borgmesteren der blev valgt sidst.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11 lagoni 15 år siden
#12 gi-jones 15 år siden
#13 lagoni 15 år siden
Indvandrerne er den nye besættelsesmagt, 'jeg må godt slå i selvforsvar, de må ikke' osv. Deres logik (og grammatik) er ikke altid helt smart, se fx den sidste del af denne artikel.
De vil forøvrigt ikke kaldes et parti, men en folkebevægelse - så jeg har et par partier/folkebevægelser jeg af princip udelukker...
#14 mr gaijin 15 år siden
#15 filmz-jonasgr 15 år siden
Jeg kender mest til dem der stiller op i mine forældres kommune og det interesserer mig sådan set mere, da det er min fødeby. Min gamle handelsskolelærer stiller op som borgmesterkandidat. Den nuværende trækker sig efter valget så der skal igen vælges en ny borgmester. I øvrigt er det traditionelt en venstre kommune, så lidt utraditionelt med Soc. Dem borgmesteren der blev valgt sidst.
'Cause I'm evil"
#16 gi-jones 15 år siden
#17 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#18 Collateral 15 år siden
En rigtig fin side, hvor man blandt andet kan stille kandidaterne spørgsmål.
#19 mr gaijin 15 år siden
#20 Thomsen 15 år siden
Jeg er vildt i tvivl om, hvad jeg skal stemme, bl.a. pga. valgforbundene her på Frederiksberg.