Gravatar

#221 elwood 17 år siden

Funcom har taget en anderledes strategi i brug for at lancere et nyt spil, det hele startede med at forskellige spilsider fik tilsendt noget kodeskrift, os her i Danmark f.eks. fik noget med London, andre steder har de fået Shang Hai, eller New York.

Når man har løst den kryptiske gåde, der er ren Da vinci hehe, kommer man ind på et forum hvor man bliver bedt om at redde "hende" på forumet er der en "a Friend" som fortæller at man skal tage sig i agt for de falske, de har så nogle folk som konstant forsøger at vildlede folk, med kryptiske svar og indbildninger.

Konspirations teorierne går hel amok herinde, det her er satme Genial Markedsføring af et spil 8-)

Mit eget bud er at det handler om The Longest Journey MMO'et som Funcom før har nævnt, men der er mange gode forslag derinde, og teorier, damm det fedt fundet på.

Anyways læs om mysteriet her

I får ikke adgang til foraet unden først at knække koden dog hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#222 Bony 17 år siden

Er der nogen der har et forslag til et fedt 1person-shooter til Wii'en..? Jeg kunne godt tænke mig at prøve et spil i denne genre med styringen in mente. Synes dog bare at det er svært at vælge da det er en genre som generelt får dårlige anmeldelser/karakterer til netop denne konsol.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#223 elwood 17 år siden

Der er ikke rigtig nogen gode FPS'er til Wii'en.

et af kretik punkterne er præcisionen (det er fordi Wii-moten ikke fungere efter samme princhip som en lightgun, så det vil aldrig kunne blive så præcis)

Mit bedste bud bliver det nye Metroid Prime, Red Steel bliver sablet ned af mange, har dog hørt om nogen som har prøvet det og fandt det ret godt, trods den dårlige styring.

Medal of Honor spillet til wii, har dog fået nogenlunde anmeldelser, men jeg skal ikke personlig kunne udtale mig om det.

Men Metroid Prime, når det engang kommer har jeg i søgeren.
Gravatar

#224 intak 17 år siden

Kan det virkelig passe man skal give 650,- for Microsoft Xbox adaptor for at modtage trådløs internet? Er der ikke andet man kan gøre????
Gravatar

#225 filmz-lbw 17 år siden

#224 Man kan vist godt sætte benytte et trådløst access point. Der er sikkert noget mere info på nettet... ;o)

Ellers har coolshop.dk den til kr. 559,-
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#226 elwood 17 år siden

Sidder og er ved at falde Bagover af forbløffelse over Crackdown kommene nye DLC

Er du gal det ser godt ud, hvis man i første omgang ikke brød sig om crackdown er det ligemeget, men hvis der er andre som mig der kan li spillet.

Oh boy, oh boy

Gravatar

#227 myggen 17 år siden

#224: Ja, den originale adapter er lidt dyr (men ikke SÅ dyr). Der er, som lbw også skriver, alternativer, personligt ville jeg foreslå en bridge - det virker i hvert fald fint for mig.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#228 McPeter 17 år siden

Mon ikke det her spil er lige noget for Bruce? Så kan han (næsten) udleve sit eget Deadwood. :-D
Call of Juarez (PC)
http://media.pc.ign.com/media/746/746572/vids_1.ht...
Se de to man skal verificere alder til... :-)
(16 april og 28 feb)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#229 elwood 17 år siden

Nyt Level!

aka. ny tråd 8-)

Skriv ny kommentar: