Xbox 360 udgaven af Guitar Hero II har nogle ekstra ting som PS2 ikke har. F.eks.:
- Achievements og Gamer Score (grunden til man bliver ved med at kæmpe med en bestemt sang) - 10 ekstra sange (og en anderledes opbygning af de forskellige sets) - Leaderboards (se hvor god du er i forhold til dine venner) - 5 guld stjerner for en perfekt spillet sang - Muligheden for at downloade nye sange (man kan lige nu dl 9 sange med f.eks. Incubus, Red Hot Chili Peppers og Ozzy) - Bedre grafik. Bedre lyd.
Min Gamer Score ligger lige nu på 510. Favoritsangen er pt Woman med Wolfmother. Den højste score for en enkelt sang har jeg fået er for Free Bird. Jeg har kun fået 215K for den, men med lidt øvelse, kan jeg sagtens få mere.
#205: Jeg mener ikke jeg gjorde den store brug af hammer on's og pull off's på Easy. Så jeg tror du burde kunne tage sangen, med lidt øvelse, uden at skulle bruge hammer og pull. Hvis du endnu ikke er gået i krig med Medium, har du meget at glæde dig til. Du får her penge for hver sang du spiller. Med disse penge kan du købe nye karakterer, nye outfits, nye sange, nye guitarer m.m. Og til hvert set får du muligheden for at spille et ekstra nummer som så unlock'er nye sange. Du kommer f.eks. til at spille en sang fra Spinal Tap og Guns 'N Roses.
Min venstre hånd er ved at falde af pga. spiderman 3 formoder jeg. Jeg spillede godt nok kun i en halv time i går, men når man skal svinge sig i sine webs, skal man skiftevis kaste højre og venstre controller.. og mit venstre håndled er nu ved at give op. Av for fa'en.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er jo utroligt heldigt, at det er min venstre hånd, den er galt med. Jeg er normalt rigtig-håndet (dvs ikke kejthåndet), så det scenario du så desperat forsøger at frembringe er komplet umuligt! :] Godt forsøg ellers.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Yea... det holder! Sidst i sangen forsvinder trommeslageren i en sky af grøn røg. :-)
Jeg synes også at sangene man kan downloade er temmelig dyre. Men mon ikke det ændres med tiden?
Jeg måtte også gennemføre alle sange på Easy (med 5 stjerner) før jeg hoppede videre til Medium. I starten syntes jeg faktisk at mange af sangene på Easy var ganske svære. Men efterhånder bliver man bedre. Nu mangler jeg at få 5 stjerner i 11 af sangene på Medium, før jeg går videre med Hard. Men disse 11 sange er vildt svære, så der går nok lang tid før jeg går videre til Hard.
#214: Hvis du kan lide musik (og især rockmusik) vil du ikke fortryde købet. Det er virkelig et fedt spil!
#214 jeg er ikke det man vil kalde en rockmusik tilhænger, høre mest Jazz og Blues.
Men med det sagt så taler det med luftguitar, og lidt god rockmusik jo til alle unge mænd, uanset hvad man høre. Og med det udgangs punkt så er GH1 og 2 fantastiske spil.
Min fætter var sågar med til en luftguitar begravelse da GH1 kom ud 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige taget hul på Hard delen af Guitar Hero 2 efter megen tilløb. Det er fan'me som at skulle lære spillet forfra igen! Havde man dog bare haft en finger mere på venstre hånd ...
Ja, sig det bare: Det sagde hun osse igår! Ha. Ha. *suk*
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#211 Bony 17 år siden
Er det ikke muligt at markere tekst med sin wii remote når man er på nettet? Fx til at læse spoiler-warnings..?
#212 Corgan 17 år siden
Xbox 360 udgaven af Guitar Hero II har nogle ekstra ting som PS2 ikke har. F.eks.:
- Achievements og Gamer Score (grunden til man bliver ved med at kæmpe med en bestemt sang)
- 10 ekstra sange (og en anderledes opbygning af de forskellige sets)
- Leaderboards (se hvor god du er i forhold til dine venner)
- 5 guld stjerner for en perfekt spillet sang
- Muligheden for at downloade nye sange (man kan lige nu dl 9 sange med f.eks. Incubus, Red Hot Chili Peppers og Ozzy)
- Bedre grafik. Bedre lyd.
Min Gamer Score ligger lige nu på 510. Favoritsangen er pt Woman med Wolfmother. Den højste score for en enkelt sang har jeg fået er for Free Bird. Jeg har kun fået 215K for den, men med lidt øvelse, kan jeg sagtens få mere.
#205:
Jeg mener ikke jeg gjorde den store brug af hammer on's og pull off's på Easy. Så jeg tror du burde kunne tage sangen, med lidt øvelse, uden at skulle bruge hammer og pull. Hvis du endnu ikke er gået i krig med Medium, har du meget at glæde dig til. Du får her penge for hver sang du spiller. Med disse penge kan du købe nye karakterer, nye outfits, nye sange, nye guitarer m.m. Og til hvert set får du muligheden for at spille et ekstra nummer som så unlock'er nye sange. Du kommer f.eks. til at spille en sang fra Spinal Tap og Guns 'N Roses.
#213 elwood 17 år siden
Hehe nej, men jeg skal sku ha dem lært ellers klare jeg aldrig medium 8-)
prisen for nye sange er dog al for dyr pt. synes jeg, havde gerne set de lavede en GH1 pakke man kunne hente på en gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#214 intak 17 år siden
#215 dyg 17 år siden
#216 DarkLight 17 år siden
(I ægte AFR stil)
Min venstre hånd er ved at falde af...
Jeg spillede godt nok kun i en halv time i går,
#217 dyg 17 år siden
#218 Corgan 17 år siden
#213:
Yea... det holder! Sidst i sangen forsvinder trommeslageren i en sky af grøn røg. :-)
Jeg synes også at sangene man kan downloade er temmelig dyre. Men mon ikke det ændres med tiden?
Jeg måtte også gennemføre alle sange på Easy (med 5 stjerner) før jeg hoppede videre til Medium. I starten syntes jeg faktisk at mange af sangene på Easy var ganske svære. Men efterhånder bliver man bedre. Nu mangler jeg at få 5 stjerner i 11 af sangene på Medium, før jeg går videre med Hard. Men disse 11 sange er vildt svære, så der går nok lang tid før jeg går videre til Hard.
#214:
Hvis du kan lide musik (og især rockmusik) vil du ikke fortryde købet. Det er virkelig et fedt spil!
#219 elwood 17 år siden
Men med det sagt så taler det med luftguitar, og lidt god rockmusik jo til alle unge mænd, uanset hvad man høre. Og med det udgangs punkt så er GH1 og 2 fantastiske spil.
Min fætter var sågar med til en luftguitar begravelse da GH1 kom ud 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#220 Captain Vallo 17 år siden
Det er fan'me som at skulle lære spillet forfra igen!
Havde man dog bare haft en finger mere på venstre hånd ...
Ja, sig det bare:
Det sagde hun osse igår!
Ha. Ha. *suk*
then why is my arse
the perfect height for kicking?