#201 - Jeg spillede det på PC, og må indrømme. Det er måske det bedste FPS spil jeg nogensinde har prøvet, i hvert fald i singleplayer. Nu skal det ikke lyde som om jeg spiller mange FPS spil, for det gør jeg langt fra, men Return to Castle Wolfenstein var virkelig noget for sig selv og jeg har endda spillet det igennem to gange, hvilket overhovedet ikke ligner mig.
Jeg håber meget de vil følge op på Wolfenstein serien. Return to Castle Wolfenstein havde mange åbne baner, hvor der var overvældende meget plads. Det synes jeg gav en helt speciel følelse fremfor bare at løbe rundt i de sædvanlige små gange eller aflukkede områder, som jeg synes man gør i lidt for mange FPS spil.
Ok nu er det jo næste Fredag Wii kommer, og nu sidder jeg og se On The Spot, og de viser igen den der Classic Controller, jeg havde hel glemt det her, men se følgende video.
Der er nogle modhage agtige ting, som kan udløses ved tryk på en knap, mit eneste gæt, var at man sku kunne koble the Wiimote fast på den.
nogen som har andre bud, lad konspirations teorierne komme
#201 McPeter 19 år siden
ID talk Wolfenstein on 360
Der kommer tilsyneladende et nyt Wolfenstein spil til Xbox360.
Har aldrig fået prøvet Return to Castle Wolfenstein - var det noget værd?
#202 ks 19 år siden
Jeg håber meget de vil følge op på Wolfenstein serien. Return to Castle Wolfenstein havde mange åbne baner, hvor der var overvældende meget plads. Det synes jeg gav en helt speciel følelse fremfor bare at løbe rundt i de sædvanlige små gange eller aflukkede områder, som jeg synes man gør i lidt for mange FPS spil.
#203 elwood 19 år siden
Btw jeg har lige indspillet en Musik video, for min store lidenskab, man kan "næsten" ikke se det er mig 8-)
[url= synger og danser[/url]
#200 ja Miyamoto, fik jo lige den geniale ide at han ville inoperer noget Co-op af en art i spillet, så det satte lige udgivelsen lidt tilbage.
Men damm jeg glæder mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#204 elwood 19 år siden
Der er nogle modhage agtige ting, som kan udløses ved tryk på en knap, mit eneste gæt, var at man sku kunne koble the Wiimote fast på den.
nogen som har andre bud, lad konspirations teorierne komme
WTF
#205 DarkLight 19 år siden
#206 elwood 19 år siden
#207 DarkLight 19 år siden
#208 dyg 19 år siden
#209 filmz-Kadann 19 år siden
Lav små personlige julegaver (læs: billige eller gratis) og køb Wii. ;)
#210 Patriarch 19 år siden
Ja - og helst tegnede.