#212 yep, hmm gad vide hvad 19 guldmønter er i DK kr. hehe
btw nogen som ved hvor man kan købe gamle nintendo controllers ?
Jeg bliver jo næsten nødt til at ha dem, for den nostalgiske følelse. Ahh ja jeg husker det som var det igår, min ven fra fritidshjemmet, havde lige fået Super Mario 3, og vi spillede det natten ud, suk det var gode tider...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg vil gå lige til den og sige selvom der nok er nogle som bliver misundelige :D JEG HAR SPILLET Wii I DAG! Og det var monster fedt! Jeg var ude i toys r us, hvor de havde den og det var møg grineren , nu selv min kæreste arbejder derude og jeg kender et par stykker som arbejder der ude men never mind, jeg stod og spillede sammen med en, derude i over en time til de lukkede...
Her på fredag kommer der til at stå en Wii på mit værelse helt sikkert!
Glemte lige at fortælle at man kommer til at svede ved at spille boksning, men det var møg grineren sammen med Tennis og Bowling :D
#216 Misundelige naaa hvo'en kan du dog tr...(leder efter mit jagtgevær) o det, jeg har det da helt fint med at nogen har spillet Wii fø... (hvor lagde jeg nu de Patroner) r mig
Men Fredag har jeg også en Wii + Zelda, og RRR.
Trauma Center skal jeg nok også ha.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#211 elwood 19 år siden
Awesome, så må jeg ha skaffet mig nogle gamle controllers, for det fuldkomene retro oplevelse.
Adapter
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#212 McPeter 19 år siden
#213 elwood 19 år siden
btw nogen som ved hvor man kan købe gamle nintendo controllers ?
Jeg bliver jo næsten nødt til at ha dem, for den nostalgiske følelse. Ahh ja jeg husker det som var det igår, min ven fra fritidshjemmet, havde lige fået Super Mario 3, og vi spillede det natten ud, suk det var gode tider...
#214 DarkLight 19 år siden
#215 DarkLight 19 år siden
#216 filmz-NeoDk 19 år siden
Jeg vil gå lige til den og sige selvom der nok er nogle som bliver misundelige :D
JEG HAR SPILLET Wii I DAG!
Og det var monster fedt!
Jeg var ude i toys r us, hvor de havde den og det var møg grineren , nu selv min kæreste arbejder derude og jeg kender et par stykker som arbejder der ude men never mind, jeg stod og spillede sammen med en, derude i over en time til de lukkede...
Her på fredag kommer der til at stå en Wii på mit værelse helt sikkert!
Glemte lige at fortælle at man kommer til at svede ved at spille boksning, men det var møg grineren sammen med Tennis og Bowling :D
Only 5 days left, I can not wait any more! :D
Over and out
#217 filmz-lbw 19 år siden
#218 McPeter 19 år siden
http://newz.dk/forum/item/68091/#first
meget interessandt #3 i forummet... :-)
#219 elwood 19 år siden
Men Fredag har jeg også en Wii + Zelda, og RRR.
Trauma Center skal jeg nok også ha.
#220 DarkLight 19 år siden