Gravatar

#131 elwood 17 år siden

en lille ting, jeg havde en ven på besøg her i fredags, og vi så Hamilton Reg 2 på min ps3, jeg satte self. opskaleringen til, men da vi så prøvede at slå den fra så ku vi faktisk ikke rigtig se forskel, er det fordi vi ikke har haft det sat fuldt på, jeg benyttede bare full screen.

altså det gør ikke personlig mig noget, men jeg undrede mig bare lidt over vi ik ku se en rigtig forskel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#132 filmz-Bruce 17 år siden

#131 Det kommer an på transferet. Hvis billedet er "blødt" på den udgivelse, ja så er der praktisk taget ingen forskel. Jo bedre billede, desto bedre opskalering.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#133 elwood 17 år siden

#132 så har det sikkert været en "blød" film 8-)
Gravatar

#134 filmz-Bruce 17 år siden

Ai tårt it enåff :)
Gravatar

#135 elwood 17 år siden

Jeg tænkte det nok ?
Gravatar

#136 filmz-lbw 17 år siden

#88 Bruce, kan jeg ikke lokke dig til at kort at beskrive dit amerikanske køb. Pønser lidt på det samme. :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#137 filmz-Bruce 17 år siden

#136 Tja det oprindelige tilbud er steget lidt, men du kan få det samme her, til 525$. Du skal blot kontakte Americanshopper og bede dem om at købe den og shippe den til dig. Herefter betaler du selv told og moms, hvis den nuppes i tolden. Vil du have de 5 gratis film, skal en mailform udfyldes med en amerikansk adresse, som derefter kan shippe disse til dig.

Stor ståhej for ingenting kan man mene :)
Gravatar

#138 elwood 17 år siden

Ahh fik endelig gennemført God of war, lidt sent men hey bedre sent end aldrig, nu kan jeg komme igang med 2'eren.

Btw andre som fandt easter egg'et lige før man
Indtager God of war tronen Synes det var meget munter at høre David Jaffe og Kratos aka. Terrence Carson snakke til spilleren, hvorefter Kratos går amok på stakkels Jaffe
Gravatar

#139 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#140 elwood 17 år siden

#139 hehe ja jeg sku lige til og skrive om det, uden og se linket gætter jeg på det drejer sig om den nye Bioshock demo til 360, som blev frigivet i nat. Fik sat min 360 til at hente den i standbymode, så den var hentet i morges. Så når jeg kommer hjem tager jeg lige en tur under havet 8-)

Btw set traileren der annocerede demo'en (fantastisk valg af musik)

Bioshock Annoucement trailer

Hehe DarkLight så sku du ha set gamespot pc forummet da det gik op for dem, nøj de gik amok (forstår man egentlig godt)

Skriv ny kommentar: