Jeg har allerede forudbestilt det kun på grund af Ken levine, men efter og ha prøvet demo'en kan jeg ikke vente, det her spil skriger stemning!
fra du lægger i vandet og til du kommer ned til Rapture jeg blev suget fuldstændig ind.
Man får desværre ikke lov til at kæmpe mod en Big daddy, men man ser da lige en stakkel, der mener at littlesister sku ha nogen slag, det fortrød han hurtigt!
Vandet er noget af det mest flotte jeg har set, virkelig facinerende at gå rundt og se hvordan det vælter ind i Rapture rundt omkring.
de to Plasmid Electro og incenirate (ild) er yderst underholdende især den første Plasmid i forb. med Vand 8-)
God lille demo, der holder mig beskæftiget indtil spillet er i mine hænder.
Ps. det ikke kun i traileren at Somewhere beyound the sea bliver spillet, den høre man skam også i spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er endnu ikke lykkedes mig at hente demoen. Måske er det mit trådløse net der fucker up, måske er det bare Marketplace der driller (eller ikke er gearet til den demos popularitet).
#141 myggen 17 år siden
#142 elwood 17 år siden
Jeg har allerede forudbestilt det kun på grund af Ken levine, men efter og ha prøvet demo'en kan jeg ikke vente, det her spil skriger stemning!
fra du lægger i vandet og til du kommer ned til Rapture jeg blev suget fuldstændig ind.
Man får desværre ikke lov til at kæmpe mod en Big daddy, men man ser da lige en stakkel, der mener at littlesister sku ha nogen slag, det fortrød han hurtigt!
Vandet er noget af det mest flotte jeg har set, virkelig facinerende at gå rundt og se hvordan det vælter ind i Rapture rundt omkring.
de to Plasmid Electro og incenirate (ild) er yderst underholdende især den første Plasmid i forb. med Vand 8-)
God lille demo, der holder mig beskæftiget indtil spillet er i mine hænder.
Ps. det ikke kun i traileren at Somewhere beyound the sea bliver spillet, den høre man skam også i spillet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 DarkLight 17 år siden
#144 myggen 17 år siden
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/931521/BioSho...
Eller har du fundet et andet lækkert tilbud?
#145 elwood 17 år siden
Can't help it, but those CE editions tempts me to much 8-)'
Havde lidt voucher fra tidliger køb, som fik den ned til næsten samme pris som den nu linker til, lidt dyre men ikke møj.
#146 myggen 17 år siden
Jeg har aldrig prøvet at bestille fra Game. Er de til at stole på, og hvad med told? Det ser ud til at de har adresse i UK, men sender de derfra?
#147 elwood 17 år siden
Ps. jeg elsker alt det der tingel tangel.
Obs. damm jeg ku sidde og kigge på karakterens arm i Bioshock hele tiden, det ser så pinefuldt ud når han lige injecter sig med en Plasmid fyfor.
#148 myggen 17 år siden
Cue PS-fanboys.
#149 filmz-lbw 17 år siden
#150 DarkLight 17 år siden