Gravatar

#21 Kalle Ferm 21 år siden

Jeg låner generelt gerne ud - har aldrig oplevet at der er sket noget. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#22 psychocandy 21 år siden

Jeg låner gerne ud. Både til venner og familie. Fordi jeg VED at folk jeg kender er gode, søde og rare mennesker, der har respekt for andres ting. :-)
------
Misery's the river of the world, Everybody row!
Gravatar

#23 filmz-Wacker 21 år siden

Jeg låner ud til dem, der passer på mine dvder, og som ved hvordan de skal behandles. dvs. ikke mine forældre :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#24 filmz-thomas _h 21 år siden

Jeg gjorde engang, men da jeg ikke er særligt god til at holde styr på hvad jeg låner ud og hvad jeg egentligt ejer så skete det tit at jeg langt tid efter fandt ud af "hov den film ejer jeg ikke mere". Så nu siger jeg prompte NEJ. Og hvis de spørger hvorfor, så svarer jeg ærligt at det er fordi jeg har mistet mange dvd'er ved at låne dem ud. Længere er den ikke...
Gravatar

#25 lagoni 21 år siden

Da jeg boede på kostskole lånte jeg mange VHS'er ud, havde tit 8-10 stk ude af gangen. Jeg oplevede aldrig at de gik i stykker, men da jeg flyttede ud, havde jeg vist 7-8 film mindre, fordi jeg/de andre ikke holdt ordentligt styr på dem... Jeg låner stadig gerne ud, men dog aldrig så mange ad gangen og med en formaning om at passe på dem :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 chandler75 21 år siden

Jeg har ikke noget imod at låne mine DVD'er ud - tværtimod forsøger jeg at pushe mine favoritfilm af på mine kammerater og familie. Jo flere der kan opdage filmenes genialitet jo bedre (og det er som regel den eneste måde hvorpå de vil få filmene at se).

Jeg plejer dog at fjerne dem fra originalcoveret først og lægge dem ned i et robust cover.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#27 inflector 21 år siden

Låner gerne mine almindelige udgivelser ud, ikke boxsets og papacovers. Dolk ved også at jeg går AMOK hvis de ødelægger filmene eller ikke passer godt på dem. Jeg skriver altid ned hvad jeg har lånt ud.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#28 filmz-lbw 21 år siden

Har det lidt ligesom #24. Er selv ret glemsom, så der forsvandt film af og til...

Men på den anden side ærgrer det mig også lidt, hvis jeg ikke selv får set filmene, og de så bare samler støv. Så det sker, at jeg låner enkelte ud til venner og familie.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#29 Skobbolop 21 år siden

har heller ikke noget i mod at låne ud... de normale udgivelser that is.. og jeg kan alligevel ikke sige nej når det kommer til stykket..

det værste var dog dengang jeg havde lånt 3 film ud, og da jeg så besøgte personen lå de forskellige steder på gulvet, og disc'ne var ikke trykket ordentligt fast i coveret, så de væltede rundt.. !!!!... det er sgu for meget

desuden kan jeg heller ikke få mig selv til at tvinge folk til at punge ud hvis de har ødelagt noget..

Da jeg også selv ønsker at låne film fra folk, så ville det da også være totalt whiner agtigt af mig selv, hvis jeg ikke ville låne ud af mine egne..

#30 Morbid 21 år siden

Folk som jeg kender kan låne som det passer dem. Dem jeg ikke kender, kan låne hvis jeg låner en film af dem i pant :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: