Gravatar

#1 filmz-kain 21 år siden

Hvordan har I det med at låne jeres film ud?

Er jeres samling et kært ejer, I huer over med liv og sjæl, og bliver i bitre over fedtfingre på skiverne?

Hvad siger I, når nogle gerne vil låne fra den aller helligste samling?

Personligt har jeg det svært med at låne ud, men kan sjældent sige nej. Dog er det sket, at jeg har fået skiver tilbage fyldt med fingeraftryk, nogle endda ridsede og få brækkede - man bliver pisse irriteret!
Gravatar

#2 filt 21 år siden

Hvis jeg låner ud (og det er MEGET sjældent), så låner jeg kun skiverne ud, ALDRIG covers. Det er alt får dyrebart.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 filmz-urpheus 21 år siden

Jeg låner kun mine ud til folk jeg stoler på og hvis de ved et uheld er kommet til at ødelægge skiven, for de tæsk...:)
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

I starten lånte jeg villigt mine film ud, men ikke mere.

Jeg er selv meget varsom med mine film, hvilket betyder ingen fedtfingre, ingen ridser og mine covers passes der også på.

Jeg har oplevet for ofte at få film retur, der har været ridsede, fedtede og nogle endda ødelagte. Det gider jeg ikke mere! Så nul udlån herfra!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 dyg 21 år siden

Jeg låner med glæde ud til min familie, lige så snart det er derudover, så er jeg straks mere påpasselig.

Visse udgivelser får dog ikke lov til at forlade huset. Min flotte Schindler's List, min elskede Alien Quad, den fabelagtig flotte Hero, og så videre.

Dvd'er i amaray-cases/små kedelige digipacks og lignende har jeg ikke noget imod at låne ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 filmz-nemesis 21 år siden

Har det ligesom #2, og det er kun til folk jeg stoler på, og bliver der ødelagt noget så er det op med slanterne.
Gravatar

#7 nakalay 21 år siden

Jeg er villig til at udlåne mine udgivelser, så længe låneren er klar over (og samtykker), at han/hun kommer til betale for en ny, hvis der er det mindste galt med dvd'en ved returnering. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#8 The Insider 21 år siden

Udelukkende mine to søskende.
War. War never changes.
Gravatar

#9 filmz-kain 21 år siden

Har I ikke svært ved at sige nej, når folk spørger om de må låne? Hvad siger I til dem?
Gravatar

#10 The Insider 21 år siden

Siger at jeg ikke låner ud - at det er en principsag, og at det er gældende for alle og ikke blot dem.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: