Jeg har intet problem med at låne nogle af mine mindre sjældne dvd'er ud, kommer dog an på hvem det er der vil låne. Ville _aldrig_ låne mine simpsons ud til en, medmindre jeg ved personen behandler dem så pænt som jeg gør
Jeg vil ikke låne ud til hvem som helst...har faktisk en liste i hovedet over folk jeg ikke vil låne ud til fordi jeg har set hvordan de smider skiverne oven på dvd'en istedet for at putte dem tilbage i casen som ligger lige ved siden af, det er bare slet slet ikke acceptablet.
Jeg låner sjældent mine DVD'er ud, og skulle det ske bliver det kun til nærtstående familiemedlemmer, da jeg føler jeg kan stole på dem. Udvalgte box-sets og importfilm bliver ikke lånt ud til nogen, da de enten er dyre at anskaffe, eller meget svære at få fat på, og den praksis ændrer jeg ikke ved.
Jeg magter ikke folk, der efter at have lånt film, ikke afleverer dem igen til tiden. Eller folk, der ikke har skrupler hvad angår at aflevere skiver, der er ridsede eller enddog knækkede.
Jeg samler ikke for andres skyld, jeg samler for min egen. Hvis folk vil se film, så kan jeg fortælle dem, hvor den nærmeste Blockbuster eller Hollywood ligger. De kan købe selv, eller gå i biografen - der er muligheder nok.
Jeg er sart hvad mine film angår, og jeg hader at sætte en film i maskinen blot for at opdage, at den ikke vil afspilles, før man har fjernet flere fede fedtfingre på skiven, der stammer fra sidste udlån.
Har simpelthen haft alt for mange dårlige erfaringer med mine film. Senest med "Ronin", der blev afleveret i ødelagt tilstand - uden at jeg blev gjort opmærksom på!
Mine film har det bedst på mine hylder. Absolut ingen ridser, fedtfingre eller ødelagte covers er devisen, jeg samler efter.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#31 Yoda 21 år siden
#32 chandler75 21 år siden
#33 El vez 21 år siden
#34 inflector 21 år siden
#35 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#36 filmz-ataris 21 år siden
#37 cyberzed 21 år siden
#38 filmz-arf 21 år siden
#39 Patriarch 21 år siden
Magter ikke folk i mit liv som jeg ikke kan stole på til at låne ting til, ligesom jeg ikke magter folk i mit liv som man ikke må låne ting af.
Mine venner ved at de altid kan regner med at låne ting af mig uden fuss
#40 Yoda 21 år siden
Jeg samler ikke for andres skyld, jeg samler for min egen. Hvis folk vil se film, så kan jeg fortælle dem, hvor den nærmeste Blockbuster eller Hollywood ligger. De kan købe selv, eller gå i biografen - der er muligheder nok.
Jeg er sart hvad mine film angår, og jeg hader at sætte en film i maskinen blot for at opdage, at den ikke vil afspilles, før man har fjernet flere fede fedtfingre på skiven, der stammer fra sidste udlån.
Har simpelthen haft alt for mange dårlige erfaringer med mine film. Senest med "Ronin", der blev afleveret i ødelagt tilstand - uden at jeg blev gjort opmærksom på!
Mine film har det bedst på mine hylder. Absolut ingen ridser, fedtfingre eller ødelagte covers er devisen, jeg samler efter.