Heller lugten af gylle end en kanyle foden! Du har fravalgt en del og ved de fravalg har du taget nogle tilvalg - sådan er verden bygget op. Vi kan desværre ikke få et "happy place" like Happy Gilmore (Let påklædte kvinder der servere pitcher, solen står højt, venner vinder konstant på en en-armet tyvknægt og en dværg ridder rundt på en kæp hest) Sorry dude ... men jeg vælger landet til ethvert tidspunkt
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Der spredes heller ikke gylle hver dag, uge, mdr. etc. og selvfølgelig træder man heller ikke kanyler hverdag eller aldrig - min pointe er, at man fravælger noget til fordel for noget andet - desværre er der bare altid en bagside af medaljen uanset hvilket valg man tager.
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
#21 Yoda 18 år siden
Lol - den bommert har hun sikkert måttet høre for i lang tid.
#22 gi-jones 18 år siden
#23 filmz-DocDoom 18 år siden
#24 filmz-bullettooth 18 år siden
#25 gi-jones 18 år siden
#26 filmz-DocDoom 18 år siden
25: Jo, vi er et par stykker i mit netværk! :-)
#27 filmz-lallenkalaf 18 år siden
Du har fravalgt en del og ved de fravalg har du taget nogle tilvalg - sådan er verden bygget op.
Vi kan desværre ikke få et "happy place" like Happy Gilmore (Let påklædte kvinder der servere pitcher, solen står højt, venner vinder konstant på en en-armet tyvknægt og en dværg ridder rundt på en kæp hest)
Sorry dude ... men jeg vælger landet til ethvert tidspunkt
#28 filmz-Kadann 18 år siden
Så er det jo heldigt at verden ikke er så sort/hvid. ;)
Jeg bor i et byområde uden kanyler og uden lugten af gylle og bilos. :)
#29 filmz-lallenkalaf 18 år siden
#30 Kisbye 18 år siden