Heh Nå, men det gik godt. Der var livlig diskussion og mange emner blev vendt. Til min store overraskelse, var langt de fleste tilfredse og følte sig heldige at leve i et land med god sygesikring og socialt sikkerhedsnet. Næste uge går jeg lidt ud over DKs grænser. Tror jeg tager verden skridt for skridt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sagt fra en som ikke kommer fra Danmark, så er det klart kartofler og sovs. Tror aldrig jeg har oplevet et land, hvor der nærmest skal serveres sovs på daglig basis.
Noget man lige skulle vænne sig til. Skal da love for, at jeg nu dårligt nok kan spise uden sovs :/
Vi har i øvrigt ikke den højste selvmordrate sidst jeg tjekkede den påstand (eller også husker jeg forkert :D). Men vi ligger ganske højt. Noget tyder altså på at de fleste af os er ganske tilfredse, men at dem der ikke er det føler sig virkelig tabt.
#31 Lord Beef Jerky 13 år siden
#32 davenport 13 år siden
Nå, men det gik godt. Der var livlig diskussion og mange emner blev vendt. Til min store overraskelse, var langt de fleste tilfredse og følte sig heldige at leve i et land med god sygesikring og socialt sikkerhedsnet.
Næste uge går jeg lidt ud over DKs grænser. Tror jeg tager verden skridt for skridt..
#33 BN 13 år siden
Hahaha ... det kan man vist kalde sort humor!
#34 bhs 13 år siden
Sagt fra en som ikke kommer fra Danmark, så er det klart kartofler og sovs. Tror aldrig jeg har oplevet et land, hvor der nærmest skal serveres sovs på daglig basis.
Noget man lige skulle vænne sig til. Skal da love for, at jeg nu dårligt nok kan spise uden sovs :/
#35 Patriarch 13 år siden
#36 bhs 13 år siden