Fedt I følger med! Jeg er færdig med mine Van Damme lister, og vil prøve at skrive om en film ca. hver dag. Jeg er også gået i gang med min top 100 - faktisk mest for at punke mig selv for de film, jeg mangler at se, som jeg kunne forestille mig ville få en plads. Har indtil videre fundet 55 film, så det er sgu noget af et arbejde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Har lige kigget empires top 500 igennem, og jeg er faktisk slet ikke så original! Der er kun omkring 10-15 film indtil videre, som ikke er på den liste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Fedt I følger med! Jeg er færdig med mine Van Damme lister, og vil prøve at skrive om en film ca. hver dag. Jeg er også gået i gang med min top 100 - faktisk mest for at punke mig selv for de film, jeg mangler at se, som jeg kunne forestille mig ville få en plads. Har indtil videre fundet 55 film, så det er sgu noget af et arbejde.
Hvis du registrerer dine film på IMDb, er det jo ingen sag, at trække de film ud du for eksempel har givet 9 eller derover. Det sværeste syntes jeg er at sortere placeringen.
#29 jeg har skam kigget den igennem, men er også i gang med noget soul searching samtidig. Der er en del film, jeg har givet topkarakter grundet førstehåndsindtryk og sågar fordi jeg godt objektivt kan se filmen er sublim, men ikke gør det store for mig på et personligt plan. Det kræver sgu lidt tid at revidere ens holdninger om samtlige film, men nu er jeg i hvert fald i gang!
#21 Mikkel Abel 10 år siden
#22 Space Monster 10 år siden
― George R.R. Martin
#23 Ispep 10 år siden
#24 TP-DK 10 år siden
#25 Lord Beef Jerky 10 år siden
#26 Mikkel Abel 10 år siden
#27 Lord Beef Jerky 10 år siden
#28 Giraffen 10 år siden
#29 Kisbye 10 år siden
Hvis du registrerer dine film på IMDb, er det jo ingen sag, at trække de film ud du for eksempel har givet 9 eller derover. Det sværeste syntes jeg er at sortere placeringen.
Sammesatte den her liste tidligere i år, men den er unranked.
#30 Lord Beef Jerky 10 år siden