Gravatar

#1 filmz-mustafa 21 år siden

Ville da lige høre om alle region 2 DVDer har danske undertekster. Jeg kunne ikke læse hvilke undertekster lotr ee trilogy fra amazon.co.uk har, men kan da se at det sådan set er halv pris i forhold til de priser vi har her i landet.

Er der nogle (dum spørgsmål sikkert) der har erfaringer med amazon.co.uk. Overvejer også at købe The Matrix Trilogy, men der er prisen næsten det samme som herhjemme (500 i Merlin).
Gravatar

#2 filmz-silverscreen 21 år siden

Nej - det er bestemt ikke alle reg. 2 DVD'er der har danske undertekster. De fleste findes i flere region 2 udgaver - typisk en UK version, en nordisk version og en "resten af Europa" version. Du vil fote se at de region 2 DVD'er du køber her i landet er tekstet på dansk, svensk, norsk og finsk - altså den nordiske version...

#3 filmz-yoshimura 21 år siden

#1 Og så kan det sjældent betale sig at købe hos amazon, da de af uransalige grunde lægger moms oven i beløbet, når du tjekker ud! Prøv bare at smid et eller andet i kurven og gå til check out, så får du dig en "fin" lille overraskelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 3 Ja og Nøj hvor jeg brændte mig et par gange på det i starten, da jeg ikke kendte til bl.a. CD-wow osv.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 filmz-mustafa 21 år siden

Hvordan sikrer jeg mig så lotr ee trilogy med danske undertekster? Venter til det udkommer og så besøger cd-wow.com og checker om lige den region 2 jeg tager har danske undertekster?
Gravatar

#6 Ikari 21 år siden

På Axelmusic.dk kan du forudbestille den med danske tekster og spare en 50'er...
Gravatar

#7 nakalay 21 år siden

#5 Du skal ikke regne med at kunne købe udgaven med danske undertekster fra cd-wow. Du bliver nok nødt til at købe fra en dansk forhandler, såsom Axel eller Dvdoo. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#8 El vez 21 år siden

De får dem med ret stor sikkerhed ikke på hverken cd-wow, amazon eller andre europæiske forhandlere.

Det er dog lidt billigere at købe den hos f.eks Axel, frem for at tage i Fona eller Blockbuster.

1000kr for alle tre EE film, er nu heller ikke helt galt :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 filmz-silverscreen 21 år siden

Jeg har nu købt mange dvd'er hos cdwow med danske undertekster - men om de lige får denne kan jeg selvfølgelig ikke vide...

#10 El vez 21 år siden

Set i lyset af at de britiske R2 udgivelser af FOTR:EE og TTT:EE ikke havde danske subs, og at det ikke står nogle steder under specs på ROTK:EE andet end i de danske shops, tror jeg det er sikkert at antage, at man skal opsøge en dansk eller anden skandinavisk forhandler for at finde en udgave med danske subs.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: