Det lyder godt nok interessant. Jeg tror vist jeg må en tur til KBH i løbet af sommeren og lægge vejen forbi Lousiana. Sidst jeg så videoinstallationsværker var på Aros i Århus m Bill Viola, og det var i hvert fald helt fantastisk.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#2 Var det de videoinstallationer af en mand, der langsomt gaar op mod laerredet, hvorefter han forsvinder i flammer, med mere? Den var nemlig ganske interessant. Og jeg skal helst sikkert se naermere paa denne Louisiana-udstilling, naar jeg kommer tilbage fra Tokyo. Der er ellers nok at se i Tokyo ogsaa. De har for tiden hele Cartier Foundationens samling staaende i Tokyo museet for moderne kunst. Og i Tokyo er der baade Tokyos museet for moderne kunst, det nationale museum for moderne kunst, bydelsmuseer for moderne kunst og et utal af private udstillinger med moderne kunst. Og det er kun moderne kunst.
Ja, det var netop den udstilling, Visions. Jeg var helt væk og brugte flere timer på det. Aros har et værk af Bill Viola i deres egen samling. Det er en del af deres kælder: Five Angels for the Millenium. Jeg kan kun anbefale, at gå ind og se det!!!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#1 mr gaijin 19 år siden
#2 tiny 19 år siden
#3 mr gaijin 19 år siden
#4 tiny 19 år siden
Ja, det var netop den udstilling, Visions. Jeg var helt væk og brugte flere timer på det. Aros har et værk af Bill Viola i deres egen samling. Det er en del af deres kælder: Five Angels for the Millenium. Jeg kan kun anbefale, at gå ind og se det!!!