Gravatar

#1 Steffan Rasmussen 17 år siden

I vinters kørte der en nyhed om et muligt månedskort til danske biografer.

Jeg ville bare forhøre mig, om der er nogen der har hørt mere til idéen.

Se den gamle nyhed her:
Danske Biografer overvejer månedskort til biografer
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2 McPeter 17 år siden

Jeg har også forgæves ledt efter nyt i sagen. Til min store skuffelse har jeg ikke fundet mere info end dig... :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 McPeter 17 år siden

Nu har jeg lige sendt en lang mail til Nordisk Film Biografer A/S og Brancheforeningen Danske Biografer på [email protected] og
[email protected]

Skal nok skrive hvis jeg skulle høre noget svar fra dem.

/Peter

Ps. Brokkede mig også lige kort over den manglende digitale fremvisning af The Dark Knight i Imperial i øvrigt hehe.
Gravatar

#4 Yoda 17 år siden

Jeg skrev præcis om selvsamme for en måned siden. Jeg fik følgende svar:

Hej Robert

Tak for din mail.

Jeg mener ikke, at ideen er decideret skrinlagt, men siden der ikke har været tale om det i lang tid, tror jeg ikke projektet realiseres foreløbigt. Prisen ville formentlig også ende på et noget højere niveau end 200 kr. pr. måned eller 1400 kr. pr. år.

med venlig hilsen

Søren

kino.dk
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 mr gaijin 17 år siden

#4 Dårlig, dårlig PR at melde noget ud uden at følge op på det. De burde ansætte nogle nye kommunikationsmedarbejdere.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 Yoda 17 år siden

Ja, det er sgu ikke fin stil!

Det er ligeledes trist at høre, at det oprindelige udspil med omkring 200,- pr. måned åbenbart var en lunken fis. De burde regne noget mere på tallene, før de sender dem afsted i en pressemeddelelse.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 McPeter 17 år siden

Har lige fået svar på min mail fra formanden for danske biografer, Kim Pedersen.

Han skriver følgende:

Kære Peter,

Tak for din mail og alle dine gode argumenter.

Jeg kan orientere dig om at der arbejdes på sagen, men ikke nogen let opgave at få alle ender til at nå sammen, når målsætningen er at abonnementskortet skal gælde alle film i alle landets biografer, i modsætning til udlandet, hvor abonnementskortet kun gælder i enkelte isolerede biografkæder.

Forhåbentlig er der snart nyt fra det tværbranchelige udvalg som er nedsat i den anledning.

Jeg skal ikke kloge mig på årsagen til at præcis hvorfor ”The Dark Knight” ikke blev vist digitalt i Imperial, blot generelt angive at det enkelte gange ikke er muligt at få digitalt indhold fra filmselskaberne – en kedelig situation som forhåbentlig løses indenfor en ganske kort tidshorisont.

Bedste hilsner

Kim Pedersen
Formand/President
DANSKE BIOGRAFER/THE DANISH CINEMA ASSOCIATION

Fornemt at få så hurtigt svar og så fra manden selv. Havde godt nok skrevet att. Kim Pedersen men tænkte der sikkert var gatekeepers på. Skal nok skrive hvis Nordisk Film også vender tilbage, men der er tilsyneladende et udvalg igang...
Gravatar

#8 McPeter 17 år siden

Kan se han har sendt den CC til John Tønnes som er direktør for Nordisk Film Biografer A/S så kan godt være det nok bare er det svar jeg får.
Gravatar

#9 El vez 17 år siden

Her I Paris har jeg månedskort til alle UGC biograferne (den største kæde med 24 biografer i Paris og omegn) til €18 pr måned. Men til sammenligning koster en film også max €9-10 og gerne mindre afhængig af tidspunkt og diverse rabatordninger.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 Yoda 17 år siden

Har du for de ca. 135 kroner fri adgang til alle film?

Skriv ny kommentar: