Ganske enkelt ikke andet end salat da jeg i øjeblikket er på skrump. salaten bestod sådan set ikke af meget andet end salat blade, tomat, feta ost, æg og dressing. og så er der en hytteost til aftens hygge... man skal jo også huske at leve ikke.
Jeg får sku ikke lavet det store for tiden. Det er lidt besværligt med en gravid i huset, der får kvalme af vand.. Så vi har fået meget markaroni på det sidste...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Til aften står den på en god gammel lørdagskylling, med hvide kartofler og whiskeysovs og agurkesalat. Så vil jeg sku skide på kvalme, nu vil jeg ha noget ordentligt mad!! Får en ven på besøg, der arbejder fra morgen til 20.30 hver aften, så han glæder sig til noget home cooked food. Tror han lever af luft, for han skal satme snart ha en gren i munden, så han ikke falder i en rist. Skal iøvrigt hjælpe ham med en ansøgning til et bedre liv, så...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#131 dyg 17 år siden
#132 elwood 17 år siden
Det behøver ikke være så indviklet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#133 filmz-Liou 17 år siden
#134 Skeloboy 17 år siden
Prøvede med denne opskrift,men fyrede også rød peberfrugt og paprika...det smagte helt vildt godt:)
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p...
#135 BN 17 år siden
#136 Guts 17 år siden
Prøv at smide lidt rødkål på toppen af de to badboys. SWEET!!!
#137 BN 17 år siden
Lyder lidt specielt ... men kan da prøve det ved lejlighed. ;-)
#138 davenport 17 år siden
Så vi har fået meget markaroni på det sidste...
#139 davenport 17 år siden
Så vil jeg sku skide på kvalme, nu vil jeg ha noget ordentligt mad!!
Får en ven på besøg, der arbejder fra morgen til 20.30 hver aften, så han glæder sig til noget home cooked food. Tror han lever af luft, for han skal satme snart ha en gren i munden, så han ikke falder i en rist.
Skal iøvrigt hjælpe ham med en ansøgning til et bedre liv, så...
#140 dyg 17 år siden
Jeg nåede så ikke at læse den sætning færdig, før jeg tænkte ubehagelige tanker :)