Gravatar

#11 dyg 17 år siden

#10 - Nu må du lige vise, hvem der er manden i huset. Folk er blevet halshugget for mindre! En mand skal sgu da have sin daglige ration Bacon.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 inflector 17 år siden

#10 Ja nu må du sku lige stramme op, du kan givetvis finde nogle gode argumenter på nettet der afviser det pjat der står i den bog. Ellers må du gøre som Nayze siger og slå i bordet, der er grænser for hvad vi skal finde os i:)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#13 davenport 17 år siden

Stram da op! For enden af dine arme sidder 2 udemærkede argumenter, for at der bliver serveret Bacon!

Efter at have set "Du bliver hvad du spiser" i morges, fandt jeg så meget inspiration i det de spiste, at jeg promte lavede scrambled eggs, Bacon, toast og skinke.
(Inspirationen kom så af det de spiste FØR de skulle tabe sig - det andet var jo ulækkert, med alle de farver)

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 filmz-bullettooth 17 år siden

hehe!! jeg har skam allerede skudt meget af det i sænk....især den del homøetapi....der måtte jeg sku lige slå et slag for den saglige videnskab. Men helt seriøst, så er det altså ikke jeg er kommet under tøflen. Vi har et barn med ADHD (damb) , ocd og tourette, og en lille med mælkeallergi, så med det i mente er det ok at vi skal ændre vores madvaner. Det er trods alt ikke helt ligemeget hvad vi æder, og skulle der ryge et par kiloa af på den beskostning, så det sku nok os ok. Men det er ikke fordi jeg bifalder alle tiltag, men har lovet at støtte op om projektet, ihvertfald som forsøg. Hvis det ikke ændre noget i det lange løb, så kræver jeg sku Baconen tilbage. Hvis jeg støder på nogle sunde opskrifter der RENT FAKTISKT smager godt, vil jeg da gerne dele dem jer.
--------- for rent ---------
Gravatar

#15 gi-jones 17 år siden

#14: Pyha. ADHD og Tourette. Det er sgu en hård cocktail. Min kæreste har Tourette og det slider sgu godt i sig selv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 filmz-bullettooth 17 år siden

ja det er ikke det rene sjov, så vi prøver at sætte ind hvor man kan. Men har lige fået af vide af konen at BACON er ok, bare jeg styrer mig, og at det økologisk. Jeg kan sagtens æde en glad gris, har ikke problemer med det! Whuuuhuuuu så blev søndagen alligevel ikke så slem....
--------- for rent ---------
Gravatar

#17 davenport 17 år siden

Grise skal pines før slagtning, det giver kødet en dejlig smag og man får selv lidt adrenalin i den forbindelse!

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 gi-jones 17 år siden

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 BN 17 år siden

Den her er en af mine absolutte favoritter, som jeg efterhånden har lavet et utal af gange:

smager sindssyg godt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 Skeloboy 17 år siden

Hehe, det er da også ok med noget sund mad.

Personlig synes jeg også fuldkornsris/pasta/brød smager bedre og af mere.

Selv spiser jeg frugt med youghurt naturel til morgenmad, et eller andet fisk eller noget andet til frokost,og så ofte grøntsager steget på en pande med ris og et eller andet kød på tilbud:)

I dag stod den på resterne af boller i karry fra i går, og så lige om 1 times tid skal jeg nok ned i Brugsen og købe en til tunmousse...:)

Skriv ny kommentar: